اخبار داغ

کارشناس علوم دینی و سیاسی:

ولایتمداری، مهم ترین درس مکتب حضرت زهرا(س) است

ولایتمداری، مهم ترین  درس مکتب حضرت زهرا(س) است
کارشناس علوم دینی و سیاسی گفت: یکی از درس های مهم حضرت فاطمه زهرا(س) به مردم، ولایتمداری و پشتیبانی از امام و ولی زمان خویش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام روح الله بیگی در جمع مردم میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص)، حضرت زهرا(س) را بسیار دوست می داشتند، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) در نزد نبی مکرم اسلام(ص) از جایگاه والایی برخوردار بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نماینده سابق میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) همواره پشتیبان و یاور ولایت بودند، افزود: یکی از درس های مهم حضرت فاطمه زهرا(س) به مردم، ولایتمداری و پشتیبانی از امام و ولی زمان خویش است.

,

وی گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) حتی تا آخرین لحظه عمر خویش دست از ولایتمداری وتبعیت از ولایت برنداشتند و همه ما وظیفه داریم تا مانند آن بانوی بزرگوار اسلام، ولایتمدار واقعی باشیم.

,

این کارشناس علوم دینی و سیاسی با تاکید بر اینکه باید همواره پشتیبان و حامی ولایت بوده و از ولایت تبعیت کنیم، تصریح کرد: امروز پرچم ولایت بر دوش مقام معظم رهبری قرار دارد و ما ملزم به اطاعت از ولی فقیه زمان خویش هستیم و از سوی دیگر باید حمایت خود را از مکتب حضرت زهرا(س) نشان دهیم.

, این کارشناس علوم دینی و سیاسی با تاکید بر اینکه باید همواره پشتیبان و حامی ولایت بوده و از ولایت تبعیت کنیم، تصریح کرد: امروز پرچم ولایت بر دوش مقام معظم رهبری قرار دارد و ما ملزم به اطاعت از ولی فقیه زمان خویش هستیم و از سوی دیگر باید حمایت خود را از مکتب حضرت زهرا(س) نشان دهیم.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه