اخبار داغ

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس در آستانه‌اشرفیه:

کسی قدر ولی را نداند طعمه درنده‌ها می‌شود/اگر غیرت حمزوی در جامعه باشد ولایت این‌گونه تنها نمی‌ماند

کسی قدر ولی را نداند طعمه درنده‌ها می‌شود/اگر غیرت حمزوی در جامعه باشد ولایت این‌گونه تنها نمی‌ماند
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه اگر غیرت حمزوی در جامعه باشد ولایت این‌گونه تنها نمی‌ماند گفت: کسی قدر ولی را نداند طعمه درنده‌ها می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آستان‌خبر؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل سعادت‌نژاد  در مراسم یادواره گرامیداشت فرماندهان و شهدای والامقام منطقه جسیدان و ۱۶۸ شهید شهر آستانه‌اشرفیه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) تا زمانی که در قید حیات بودند حداقل هفته‌ای دو بار به دیدار شهدا می‌رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آستان‌خبر,

وی با اشاره به اینکه اگر غیرت حمزوی در جامعه باشد ولایت این‌گونه تنها نمی‌ماند بیان کرد: تا زمانی که مدافع ولایت در کنار ولی باشد ولی مظلوم نمی‌شود و مظلومیت ولی زمانی اتفاق می‌افتد که باغیرت‌ها در کنار ولی نباشند و صحنه را خالی کنند.

,

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام از نام سردار سلیمانی می‌ترسند گفت: سردار سلیمانی یک بچه عشایری بود که با عشق به ولایت شیر خورد و بزرگ شد و امروز نیز سینه‌چاک رهبری است و هرجایی که ندای مظلوم را بشنود با اذن رهبر حضور پیداکرده و با کفر مبارزه می‌کند.

,

وی با تأکید بر اینکه نباید با معاویه صفت‌ها سازش کرد افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که معاویه شیطان زمانه خود بود و امروز امریکا نقش معاویه را ایفا می‌کند و اعتماد به شیطان عواقب خوبی در پی ندارد.

,

سعادت‌نژاد بابیان اینکه کسی قدر ولی را نداند طعمه درنده‌ها می‌شود گفت: باید روح انقلابی در برابر دشمن داشت تا عزت پیدا کرد و امروز دنیا از انقلاب اسلامی ایران درس عزت می‌گیرد و بسیاری از مسئولان کشورهای مختلف از تشرهای رهبر انقلاب به آمریکا دلگرم شده و عزتمندانه در مقابل آمریکا می‌ایستند.

,

مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه متأسفانه در درون نظام افرادی هستند که نقطه مقابل فرمایشات رهبری را مطرح می‌کنند بیان کرد: در جمهوری اسلامی باید تمام مسئولان کلامشان و مواضعشان با رهبر انقلاب هماهنگ و بر اساس رهنمون‌های ایشان باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه