اخبار داغ

صبح امروز انجام شد؛

جشنواره دانش آموزی جابربن حیان در خدابنده برگزار شد+تصاویر

جشنواره دانش آموزی جابربن حیان در خدابنده برگزار شد+تصاویر
مرحله دوم هفتمین دوره جشنواره دانش آموزی جابربن حیان مدارس ابتدایی شهرستان خدابنده با مشارکت ۷۵ آموزشگاه شهری و روستایی با حضور جمعی از اولیا ، آموزگاران و راهبران واعضای گروههای آموزشی در محل دبیرستان آیت اله خامنه ای شهر قیدار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،مرحله دوم  هفتمین دوره جشنواره دانش آموزی جابربن حیان مدارس ابتدایی شهرستان خدابنده با مشارکت ۷۵ آموزشگاه شهری و روستایی با حضور جمعی از اولیا ، آموزگاران و راهبران واعضای گروههای آموزشی درمحل دبیرستان آیت اله خامنه ای شهر قیدار برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

معصوم اکرادلو معاون آموزشی آموزشی آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در مراسم افتتاح  و داوری این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار اشراق24، اظهارداشت: ۵۲۰ اثر در مرحله آموزشگاهی رقابت داشتند که پس از داوری ۲۳۵ اثر به مرحله دوم و شهرستانی راه یافته است که پس از رقابت و داوری توسط داوران و راهبران آموزشی ۱۵ اثر به مرحله استانی راه می یابد.

,

وی اهداف این طرح را تعمیق یادگیری دانش آموزان با مباحث درسی ، توجه به یافته های پژوهشی و مشارکتی و آشنایی دانش آموزان با مو ضوعات مختلف علمی عنوان نمود و اعلام کرد: این طرح از برنامه های اولویت دار دوره تحصیلی آموزش ابتدایی است که به مدت ۲ روز ادامه داشت و این رقابت هیجانی و اکتشافی حاصل تلاش ۱۴۵۰ نفر دانش آموز است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه