اخبار داغ

خبر تکمیلی/

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره کشت و صنعت مغان یکجا عزل شدند + اسامی هیات مدیره جدید

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره کشت و صنعت مغان یکجا عزل شدند + اسامی هیات مدیره جدید
در حالی که برخی سایتها و شبکه های اجتماعی خبر از استعفای مدیرعامل کشت و صنعت مغان داده بودند یک منبع آگاه خبر از عزل مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک منبع آگاه در گفتگو با آران مغان خبر از عزل مدیرعامل و سه نفر از چهار نفر اعضای هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

در حالی که برخی شبکه های اجتماعی نزدیک به مدیرعامل شرکت خبر از استعفای اروجعلی محمدی مدیرعامل کشت و صنعت مغان داده بودند لحظاتی پیش یک منبع آگاه خبر از عزل اروجعلی محمدی مدیرعامل و علی علیزاده، محمدباقر پویانفر و رحیم رستمی اعضای هیات مدیره این شرکت خبر داد.

,

این منبع آگاه، علت عدم برکناری شهریار نگاهی را اینطور بیان کرد: با توجه با اینکه برای عزل همه اعضای هیات مدیره شرکت کشت و صنعت مغان بایستی مجمع تشکیل و اعلام نظر دهند برای اینکه این اتفاق نیافتد در ابتدا سه نفر از اعضای هیات مدیره این شرکت عزل و فعلا بنا بر حفظ شهریار نگاهی در هیات مدیره شرکت تاکید شد اما گفته میشه که وی نیز طی چند ماه آینده از این سمت عزل خواهد شد.

,

این منبع آگاه همچنین از حکم وزیر جهاد کشاورزی مبنی بر انتصاب میر جمال‌الدین پورپیغمبر معاون سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به عنوان مدیرعامل کشت و صنعت مغان و آقایان: محمود علایی ، نادری و عدیل سروی (رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل) به عنوان اعضای هیات مدیره جدید این شرکت خبر داد.

,

گفته می شود در پشت این عزل و نصب ها خلیل آقایی معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی دست دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه