اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان:

کشف ۵ هزار و ۸۰۰ قلم انواع کالای قاچاق در مانه و سملقان

کشف ۵ هزار و ۸۰۰ قلم انواع کالای قاچاق در مانه و سملقان
فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از کشف ۵ هزار و ۸۰۰ قلم انواع کالای قاچاق و دستگیری یک متهم در شهر آشخانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آشخانه، سرهنگ علی حسین رختیانی با اعلام این خبر گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان مانه و سملقان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طرح پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با کالای قاچاق را اجرا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آشخانه,

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح اکیپ گشت کلانتری مرکز شهر آشخانه به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و آن را متوقف کردند، افزود: پس از استعلام مأموران مشخص شد خودردوی مذکور دارای دستور توقیف است.
سرهنگ رختیانی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی 5 هزار و 800 قلم انواع کالای قاچاق کشف کردند، بیان داشت: سه هزار عدد قرص ترامادول، 600 عدد ترقه و دو هزار و 200 نخ سیگار از جمله این کالاها است.
فرمانده انتظامی شهرستان مانه وسملقان همچنین تصریح کرد: راننده خودرو و کالای کشف شده به کلانتری تحویل داده شد.
سرهنگ رختیانی با بیان اینکه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بصورت مستمر اجرا می شود، گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام کند.

,
,
,
,

انتهای پیام/ ز

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه