اخبار داغ

سرلشکر صالحی:

نمونه بهتر از اس ٣٠٠ را ساخته‌‌‌ایم و باز هم می‌سازیم/ امروز بحث اراده اعمال قدرت است نه فقط داشتن قدرت

نمونه بهتر از اس ٣٠٠ را ساخته‌‌‌ایم و باز هم می‌سازیم/ امروز بحث اراده اعمال قدرت است نه فقط داشتن قدرت
فرمانده کل ارتش گفت: استکبار جهانی در سامانه مدیریتی خود بقدری فشل است که در همه حوزه‌ها مانند گرداب گیر کرده است و بزودی منحل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، طی سخنانی اظهار داشت: ارتقا فکر دانشجویان دافوس ارتش هرچه با ذخیره بهتری باشد آینده بهتری برای کشور رقم می‌زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در جهانی هستیم که کشورهایی با قدرت‌های نظامی پایین، متوسط مثل ما و برتر در آن حضور دارند؛ امروز شعار استقلال انقلاب اسلامی در جهت نظامی و ارتقای آن ظهور یافته و آن را حس می‌کنیم.

,

فرمانده کل ارتش همچنین تصریح کرد: امروز بحث اراده اعمال قدرت است نه فقط داشتن قدرت و هستند کشورهایی که قدرت دارند اما توان اعمال آن در برابر تهدیدات را ندارند چون نیروی انسانی کارآمد و مومن ندارند.

,

صالحی همچنین با اشاره به اینکه کشورهای دارای قدرت برتر هم به جهت استفاده از آن در راستای زورگویی دچار چالش‌هایی است،‌ تصریح کرد: استکبار جهانی در سامانه مدیریتی خود بقدری فشل است که در همه حوزه ها مانند گرداب گیر کرده است و به زودی منحل خواهد شد.

,

وی بر همین اساس اضافه کرد: ترفندهای دشمن را باید بشناسیم و هرگاه کشور مورد تهدید قرار گرفت در صف اول بایستیم؛ انگلیس خبیث که به منطقه آمده یک مطالبه دیرینه دارد و با آمریکا و رژیم صهیونیستی برنامه ریزی‌هایی می‌کند که به آن تهدیدات نوین می‌گوییم.

,

فرمانده کل ارتش در ادامه با بیان اینکه البته اندیشه کهنه‌ای در قالب فریب‌های نوین به شکل تهدیدات جدید است که در حال جمع‌ شدن است،‌ عنوان کرد: ایران از نظر معنوی و فکری به عراق کمک می‌کند، توان ساخت تجهیزات مورد نیاز خود را داریم و نمونه برتر اس ٣٠٠ را هم ساخته‌ایم و هم می‌سازیم.

,

صالحی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: در حوزه دریا برنامه این است که به همه جای جهان برویم که هدفمان صیانت دریایی و نشان دادن اقتدار نظام مقدس اسلامی است. در کنار سایر نیروهای مسلح توان این را داریم در مقابل هر اندیشه‌ای بایستیم.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه