اخبار داغ

با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی؛

بزرگداشت تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ارومیه برگزار شد

بزرگداشت تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ارومیه برگزار شد
آیین بزرگداشت بیست‌ و چهارمین سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اروم نیوز،این مراسم با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین اباذر بیگی مدیر کل کانون های مساجد آذربایجان‌غربی و سعید سعادتی معاون برنامه ریزی و توسعه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و جمعی از روحانیت اهل تشیع و تسنن استان در خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از اروم نیوز،این مراسم با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین اباذر بیگی مدیر کل کانون های مساجد آذربایجان‌غربی و سعید سعادتی معاون برنامه ریزی و توسعه ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و جمعی از روحانیت اهل تشیع و تسنن استان در خانه مطبوعات آذربایجان‌غربی برگزار شد., اروم نیوز,

در این آیین بزرگداشت معاون برنامه ریزی و توسعه‌ی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور اظهار داشت: آیه 19سوره مبارکه حشر پر از نکات نغز برای تعالی و پشرفت در تمامی عرصه‌های زندگی بوده و باید مورد توجه واقع گردد.

,

وی تصریح کرد: همواره و در طول مسیر زندگی نباید از یاد خدا غافل شویم چراکه شخصی اگر از یاد خدا غافل باشد در واقع از خود و زندگی‌اش غافل مانده است.

,

در ادامه مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی به سخنرانی در خصوص فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در استان پرداخت و عنوان کرد:در حال حاضر 1026 کانون فرهنگی و هنری در راستای تقویت روحیه‌ی معنوی مردم،جوانان و جامعه در سطح استان مشغول به فعالیت می‌باشند.

,

وی ادامه داد: از میان این 1026 کانون که در سطح استان فعالیت می‌کنند 478 کانون روستایی و 500 کانون شهری را شامل می‌شود که همگی و در راستای تعالی معنوی جامعه با یکدیگر همکاری می‌کنند.

,

گفتنی است اجرای سرود ملی به همراه گروه تئاتر یکی از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ارومیه از بخش های جالب این مراسم بود.

,

در پایان مراسم نیز از فعالان فرهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سطح استان تجلیل شد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه