اخبار داغ

با حضور سردار نقدی کتاب «منشور بسیج» رونمایی شد

با حضور سردار نقدی کتاب «منشور بسیج» رونمایی شد
کتاب «منشور بسیج» با حضور رئیس بسیج مستضعفین و مدیران رسانه ملی رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، آئین تجلیل از دست اندرکاران و برنامه‌سازان رسانه ملی با موضوع بسیج در سال 92 ظهر امروز -شنبه 7 تیر- با حضور سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین، سیدرمضانعلی موسوی مقدم قائم مقام رئیس رسانه ملی، جعفری رئیس مرکز بسیج رسانه ملی، بخشی‌زاده مدیر شبکه دو، قاسمی مدیر شبکه آموزش، زین‌العابدین مدیر شبکه سه، مقیسه مدیر شبکه تهران، لطفی مدیر رادیو معارف، شریف‌زاده مدیر رادیو فرهنگ، کاظم‌زاده مدیر رادیو صدای آشنا و جمعی از برنامه‌سازان رسانه ملی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
بنا بر این گزارش، در این مراسم از کتاب «منشور بسیج» توسط سردار نقدی و حجت الاسلام موسوی مقدم رونمایی شد. برای نگارش این کتاب 2 سال تحقیق صورت گرفته و محتوای آن سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پیرامون بسیج است. جعفری از این کتاب به عنوان توضیح المسائل بسیج نام برد.
,
 
,
پس از آن سردار نقدی در سخنانی گفت: آدم‌ها همه بر اساس فطرت الهی خود حرکت می‌کنند و اگر خلاف این اتفاق بیافتد با آن مقابله می‌کنند. زمانی که آمریکایی‌ها از ملت ایران و نظام ولایت شکست خوردند و نتوانستند با صراحت به جنگ این ملت بیایند، با صلاح نفاق آمدند و خداوند این بار هم با خون پاک‌ترین فرزندان این امت حقیقتشان را برملا کرد.
,
 
,
وی ادامه داد: اگر آنها دم از آرادی می‌زنند، چه می‌گویند؟ اگر دم از حقوق بشر می زنند، واقعیت آن چیست؟ این واقعیت نفاق آمریکایی بود و ما بهای سنگینی برای آن پرداختیم. خدا را شکر می‌کنیم که وقتی نفاق در سال ۸۸ آمد که اسلام رااز بین ببرد، مجموعه این امت به درجه‌ای از آگاهی رسیده بود که بدون نیاز به چنین قربانیانی بتواند مسیر خود را طی کرده و بالا برود و باید این را نشانه‌ای خوب از آن راه‌های بزرگ دانست که الحمدلله ملت نفاقانه‌ترین چهره‌ها را در غبارآلودترین فضا می شناسند.
,
 
,
سردار نقدی خطاب به مدیران و برنامه‌سازان رسانه ملی اظهارداشت: خوشبختانه شما در صداوسیما شبانه‌روز خود را وقف بیداری مردم می‌کنید. بسیج و صداوسیما یک رسالت مشترک دارند. با ۲ روش و ۲ ابزار روشنگری، بیداری اسلامی و اطلاع‌رسانی صحیح به جامعه اسلامی و منسجم کردن افکار عمومی و بعد در عرصه بسیج سازماندهی کردن این نیروهای رشد یافته و کسانی که راه حق را انتخاب کردند و نقش آفرینی در جبهه‌های بزرگ از جمله این رسالت‌هاست.
,
 
,
وی افزود: تشکیل بسیج یک پدیده بی‌نظیر است که از امام راحل بارها درباره آن شنیده ایم. برای رسانه‌ای که رسالت بیدارگری و تنویر افکار عمومی را برعهده دارد، زیباترین سوژه‌ها خلق می‌شود که برای همه جامعه بشری جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد. چند روز پیش در محضر مقام معظم رهبری بودیم که آنجا هم اشاره کردند دیران مجبور به داستان‌سرایی و افسانه‌گویی هستند اما ما سوژه‌ها و موضوعات بی‌بدیل فراوانی داریم و فرصت مغتنم برای رسانه ملی است که می‌خواهد بیدارگری کند و رسانه ما هم در این زمینه موفق عمل کرده و اوج آن هم سال گذشته بود که ما از این برنامه‌سازان تشکر می‌کنیم.
,
 
,
سردار نقدی تصریح کرد: بسیج امروز به یک الگوی الهام بخش برای همه دنیا تبدیل شده و فرمولی برای درمان همه دردهاست. وقتی ملت‌ها مورد حمله قرار می‌گیرند، از فرمول بسیج استفاده می‌کنند و جواب می‌گیرند. در لبنان، فلسطین و سوریه این چنین شد و این بار برای دشمنی که حمله کرده بود، تبدیل به خطر شدند. آمریکا از این ماجرا درس نگرفت و امروز به عراق آمد. البته این فرمول نجات بخش بسیج محدود به مسائل نظامی نیست و در عرصه جهاد دفاعی هم برجسته شده و خود را نشان می‌دهد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه