اخبار داغ

گزارشی از تجمع اعتراضی مشتریان موسسه آرمان در کرج؛

موسسه آرمان طعم شیرین نوروز را به کام کرجی ها تلخ کرد!/ سرمایه ۱۱۰ میلیارد تومانی مشتریان به باد رفت

موسسه آرمان طعم شیرین نوروز را به کام کرجی ها تلخ کرد!/ سرمایه ۱۱۰ میلیارد تومانی مشتریان به باد رفت
در آستانه نوروز ۹۶ جمعی از مالباختگان موسسه آرمان در مقابل ساختمان مرکزی آن در کرج تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ روز دوشنبه (۲۳ اسفند) جمعی از مالباختگان موسسه آرمان در مقابل ساختمان مرکزی آن در کرج تجمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

یکی از مالباختگان در گفتگو با خبرنگار ما ماجرا را اینگونه تشریح کرد که مدت سه ماه اخیرا در موسسه اعتباری آرمان (البرز ایرانیان) پیگیر وضعیت سرمایه خود هستیم و البته پس از مدتها متوجه شدیم موسسه مالی نیست و اینکه به چه مجوزی پول از مردم گرفته اند مشخص نیست.

,

, ,

مردم هستی خود را در این موسسه گذاشته و بعضا هم قرض کرده اند تا از این موسسه وام دریافت کنند که نه تنها تسهیلاتی به آنها پرداخت نشده است بلکه اصل پول خود را نیز دریافت نکرده اند و من نیز البته مدت زمان سه ماه است که در این موسسه حساب دارم.

,

نزدیک ۱۸۰ میلیون تومان اینجا حساب دارم که در مقابل ۵۰۰ هزار تومان به من پول داده اند! درحالیکه من می خواهم حقوق کارگرم را بدهم و ۲۵ میلیون تومان چک من برگشت خورده است حکم جلب مرا نیز گرفته اند و من در حال حاضر فراری ام.

,

, ,

من که ۱۸۰ میلیون تومان در موسسه آرمان سرمایه دارم به واسطه ۲۵ میلیون تومان باید زندان بروم! شب عید است و ما باید حقوق کارگر بدهیم و همه گرفتارند و کسی اینجا پاسخگو نیست.

,

ما اینجا کتک و سیلی خوردیم و مامور نیروانتظامی نیز به جای موسسه با ما برخورد می کند پیگیری زیادی کرده ایم، تهران نیز کسی پاسخگو نیست و کرج نیز حداقل پیامکی برای عذرخواهی از مشتریان ارسال نکرده است و حتی عرضه انجام دادن این کار را نیز نداشتند.

,

صرفا یک شعبه مهرشهر موسسه آرمان ۸۰۰ مشتری در کرج دارد و مردم ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در آن سرمایه گذاری کرده بودند و این مبلغ در کل کرج 110 میلیارد تومان است من نیز شخصا پولم را روز شمار در موسسه گذاشته بودم یعنی هر زمان که من نیازمند پول بودم آن را برداشت کنم اما پاسخگوی ضرر و زیان من چه کسی است؟

,

, ,

اگر پول شب عید دست ما بود بلد بودیم با آن کار کنیم و یک میلیون تومان را دو میلیون کنیم و الان کسی که به واسطه طلبش از من شکایت کرده روز شمار از من پول می گیرد ما حتی سود هم دیگر نمی خواهیم و حاضرم ۱ میلیون تومان از پولم کم شود اما نقدا همه را به من برگردانند.

,

یکی با ما طبق سند و مدرک حرف بزند چرا که ما نماینده فرستاده ایم با وی بد برخورد شده و حتی کتک هم خورده است و الان هم در آستانه شب عید ۱۵ روز اخیر کار ما همین است و دائم از صبح تا ۶ عصر گرفتاریم.

,

, ,

کار نمی توانیم کنیم و من باید الان کار ۴ نفر دیگر را جواب بدهم و دارم ضرر می کنم و این طرف پولم مانده است و چک دارم و واقعا با توجه به این وضعیت اقتصادی از مقام معظم رهبری خواهشمندیم به داد مردم برسند.

,

اخیرا نیز شخصی به موسسه آرمان مراجعه کرده بود و کامند مجموعه به وی گفته است پول نداریم و اسیت بسته است اما فرد مذکور اعلام کرده بود می خواهم پول سرمایه گذاری کنم و ۴ میلیون تومان پول او را شب عید از او گرفتند، سرمایه کارگری که برای روزی ۲۰ هزار تومان کار می کند، آیا این عدالت است چرا با مردم این کار را انجام می دهند؟

,

, ,

چرا یک شخصی که زیر پله دکه ای باز کند ۱۰۰۰ نفر سرش می ریزند آیا کسی برای نظارت از این موسسه وجود ندارد؟ 

,
حال باید دید مسئولین پاسخگوی ۸۰۰ مشتری موسسه آرمان در مهرشهر و ... در کرج خواهند بود یا نوروز به کام آنها تلخ خواهد شد؟

انتهای پیام/
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه