اخبار داغ

انقلابی بودن یعنی ثابت قدم در راه آرمان های انقلاب/ مبنای انقلاب ما شعار مرگ بر آمریکاست

انقلابی بودن یعنی ثابت قدم در راه آرمان های انقلاب/ مبنای انقلاب ما شعار مرگ بر آمریکاست
امام جمعه مود گفت: ما با کسی سر جنگ نداریم و انقلابی بودن هم به معنای این نیست که با همه بجنگیم، بلکه انقلابی یعنی ثابت قدم بر سر آن اصول و بر آن آرمان هایی که سیصد و شصت هزار شهید برایش تقدیم کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان،  حجت الاسلام و المسلمین فلسفی، امام جمعه شهر مود، در جمع متحصنین اظهار داشت: یکی از سند های معتبر و معروف برای اثبات حقانیت ولایت حضرت علی(ع) و مظلومیت حضرت زهرا(س) خطبه فدکیه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی افزود: در خطبه فدکیه 21 آیه را آورده اند که قطعا این آیات باید درد جامعه باشد، یکی از این آیات این است " یا ایها  الذین آمونوا التقوا الله حق تقاطع " یعنی ای کسانی که ایمان آورده اید تقوا را رعایت کنید آنچنان که هست، ما در قرآن انواع تقوا را داریم اما خداوند تنها یک جای قرآن حق تقاطع گفته است.

,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین فلسفی گفت: حضرت زهرا(س) به این دلیل در اینجا این آیه را قرائت می فرمایند، که انسان در دو جا باید تقوا را رعایت کند، یکی در مسائل مادی که می فرمایند: " شما حقی را که خداوند برای من قرار داده بود آن را از من گرفتید، شما انسان های بی تقوایی هستید؛ و جای دیگر بحث مقام است که در روایات داریم آخرین حربه ای که شیطان به کار می برد تا انسان مؤمن را دچار انحراف نماید همین بحث مقام است که حاضر می شود به خاطر مقام چشم فرزند خود را کور کند.

,

 

,

وی بیان کرد: حضرت زهرا (س) به مردم می گفتند: " مردم درد شما این است که اینها قدرت تحلیل را ازشما گرفتند؛ و این دقیقا همان چیزی که مقام عظمای ولایت می فرمایند که مواظب باشد قدرت تحلیل را ار شما نگیرند.

,

 

,

امام جمعه مود با اشاره به ادامه خطبه فدکیه که حضرت زهرا فرمودند:" شما به این علت طرف علی (ع) را نگرفتید که برای شما حساب ویژه ای باز نکرد" گفت: آن آقا در برابر حرف رهبری می گوید بعضی ها فکر می کنند اینجا منقلی است و یک قطع نامه ای وجود دارد که این را داخل منقل بیاندازند و آتش بگیرد.

,

 

,

 حجت الاسلام والمسلمین فلسفی با بیان سخن جان کری که گفته است" در یکی از این کشور های عربی یکی از این شیوخ عرب به من گفت به داد ما برسید که شیعه تا پشت درب اتاق های ما آمده است، ما هر کاری که میشد انجام دهیم که هیمنه ایران را بشکنیم نشد و تنها راه  برای ما ایجاد تعامل با ایران است: ادامه داد: این تعامل یعنی باز شدن راه نفوذ دشمن؛ یعنی بگوییم انقلاب سال پنجاه و هفت بود و الان فقط جمهوری اسلامی است و همان وقت است که مقام عظمای ولایت می فرمایند من انقلابی هستم.

,

 

,

وی تصریح کرد: نفوذ یعنی بگوییم شعار مرگ بر آمریکا برای جناح خاص سیاسی است؛ اصلا مبنای انقلاب ما شعار مرگ بر آمریکاست، یعنی وزیر جمهوری اسلامی ایران بگوید که اگر من در کوچه های فرانسه لبو فروشی می کردم بهتر از این بود که در ایران وزیر می بودم.

,

 

,

امام جمعه مود اظهار داشت: ما برای این مسائل مادی انقلاب نکردیم که آن وزیر بگوید من تا شیشلیک نخورم نمی توانم کار بکنم؛ وای بر شما اگر مقام معظم رهبری اذن مان بدهند.

,

 

,

حجت السلام والمسلین فلسفی گفت: چرا باید آن حقوق نجومی بگیر ذخیره نظام معرفی بشود و سردار عزیر ما حاج قاسم سلیمانی در لیست تحریم های خودمان برود؟ اگر سهم شما از انقلاب این است پس سهم بابا رجب جانباز از انقلاب چیست؟سهم آن مادر شهید زیرکوهی چیست که سی سال است چشم انتظار پسرش می باشد؟

,

 

,

وی افزود: بالاترین افتخار شیوخ عرب این است که یک مسابقه شتر سواری هر ساله در بیابان هایشان برگزار می کنند و همه را هم دعوت می کنند که بیایند و خبر تهیه کنند اما  آنها می گویند که در چند کیلومتری آنان افتخار جوانان این است که موشک هایی می سازند که فرمانده کل سپاه به واسطه این قدرت موشکی می گوید: " اگر هواپیمای رژیم اشغال گر قدس به ما حمله کند مهم نیست که کجا را می زند، مهم این است که هنگامی که باز گردد دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت که در آن فرود بیاید.

,

 

,

امام جمعه مود ادامه داد: ما با کسی سر جنگ نداریم و انقلابی بودن هم به معنای این نیست که با همه بجنگیم، بلکه انقلابی یعنی ثابت قدم بر سر آن اصول و بر آن آرمان هایی که سیصد و شصت هزار شهید برایش تقدیم کرده ایم، یعنی عقب نشینی  نکردن، یعنی دلخوش نکردن به خنده های جان کری و اوباما.

,

 

,

حجت السلام والمسلین فلسفی اظهار داشت: آن شاهزاده عرب می گوید جوانان عرب روباهند و جوانان ایرانی شیر؛ آنها فهمیدند ولی بعضی ها نفهمیدند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه