اخبار داغ

مدیر کل فرودگاههای خراسان جنوبی خبرداد:

افزایش یک پرواز دیگر به پرواز های فرودگاه بیرجند از نوروز/ عدم افزایش قیمت بلیط هواپیما در نوروز

افزایش یک پرواز دیگر به پرواز های فرودگاه بیرجند از نوروز/ عدم افزایش قیمت بلیط هواپیما در نوروز
مدیر کل فرودگاههای خراسان جنوبی گفت:در ایام نوروز یک پرواز به پرواز های فرودگاه بیرجند افزوده می شود و تاپایان سال ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا هادی سلامی، مدیر کل فرودگاههای  استان خراسان جنوبی، در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: در ایام نوروز یک پرواز به پرواز های فرودگاه بیرجند افزوده میشود و تاپایان سال ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان, ,

 

,

وی افزود: فرودگاه بیرجند در طول ایام هفته، قبل از 22 بهمن سال جاری  26 پرواز رفت و برگشتی داشته است.

,

 

,

مدیر کل فرودگاههای خراسان جنوبی بیان کرد: یک پرواز در 22 بهمن سال جاری به لیست پرواز های فرودگاه بیرجند اضافه شد و یک پرواز هم در ایام نوروز اضافه خواهد شد که جمع پرواز های ایام هفته در فرودگاه بیرجند به 28 پرواز افزایش خواهد یافت.

,

 

,

سلامی با اشاره به اینکه پروازی که از 22 بهمن ماه اضافه شده در عصر روزهای جمعه انجام می شود تصریح کرد: پروازی که قرار است در ایام نوروز به لیست پرواز فرودگاه بیرجند افزوده شود برای روز پنجشنبه در نظر گرفته شده است؛ اما ساعت پرواز هنوز مشخص نشده که تا سه چهار روز آینده به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

,

 

,

وی اذعان کرد: پروازهای فرودگاه بیرجند برای روز های شنبه  سه پرواز، روزهای یکشنبه  یک پرواز، روزهای دوشنبه  دو پرواز ، روزهای  سه شنبه یک پرواز، روزهای چهارشنبه  سه پرواز، روزهای چهارشنبه  سه پرواز، روزهای پنجشنبه  دو پرواز و روزهای جمعه دو پرواز است.

,

 

,

مدیرکل فرودگاههای خراسان جنوبی اظهار کرد: مقصد این پرواز ها که 14 پرواز خروجی و 14 پرواز ورودی می‌باشد به تهران و مشهد است.

,

 

,

سلامی خاطر نشان کرد: یک پرواز که روزهای شنبه هر هفته صورت می‌گیرد؛ پرواز عتبات است.

,

 

,

وی تاکید کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی برای بلیط ها در ایام نوروز نداریم و قیمت ها ثابت خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه