اخبار داغ

گزارش/

سکه باران نوروزی شهرداری و شورای شهر بیرجند/ پاداش 130 میلیون تومانی به اعضای کمیسیون ها/ وقتی از جیب مردم حاتم بخشی می شود

سکه باران نوروزی شهرداری و شورای شهر بیرجند/ پاداش 130 میلیون تومانی به اعضای کمیسیون ها/ وقتی از جیب مردم حاتم بخشی می شود
قرار است بر اساس مصوبه پیشنهادی شورای شهر، شهرداری به هر کدام از اعضای شورا، کمیسیون ها و شورای سازمان ها یک سکه کامل بهار آزادی پاداش دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان؛ در آستانه سال نو و عید نوروز قرار داریم و در این زمان معمولا دستگاه ها، سازمانها، ادارات و نهادهای مختلف برای تهیه مایحتاج ضروری کارمندان خود؛ به آنها عیدی می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛,

 

,

طبیعتا شهرداری هم مانند سایر ارگان ها در پایان سال به کارگران و کارمندان خود عیدی می دهد، اما نحوه عیدی دادن در شهرداری متفاوت است.

,

 

,

 قرار است بر اساس مصوبه پیشنهادی شورای شهر، شهرداری به هر کدام از اعضای شورا، کمیسیون ها و شورای سازمان ها یک سکه کامل بهار آزادی پاداش دهد و در صورتی که برخی از این اعضا در شوراها یا کمیسیون های دیگر هم عضو باشند می توانند تا سقف دو سکه پاداش دریافت کنند.

,

 

,

مهدی بهترین عضو شورای شهر بیرجند در این خصوص در گفتگو با خبرنگار خاورستان؛ اظهارکرد: برای پاداش به اعضای شورا و کمیسیون های شهرداری و شورا، برخی از اعضای شورای شهر پیشنهاد پاداش تا سه سکه بهار آزادی را دادند که با مخالفت شدید من، حسنی صفت و هلال بیرجندی مواجه شدند و به اهدای دو سکه بسنده کردند.

,

 

,

وی اظهارکرد: ما سه نفر از اعضای شورای شهر (بهترین، حسنی صفت و هلال بیرجندی) کلا با موضوع پرداخت پاداش به اعضای شوراها و کمیسیون ها مخالف هستیم.

,

 

,

عضو شورای شهر بیرجند افزود: اگر تعداد اعضای شوراها و کمیسیون های شورا و شهرداری درمجموع، حداقل شصت نفر باشند؛ چون بیشتر آنها در تعدادی از کمیسیون ها عضو هستند؛ پس باید دو سکه دریافت کنند.

,

 

,

بهترین اظهارکرد: اگر قرار باشد هر نفر دو سکه کامل به ارزش یک میلیون و دویست هزار تومان دریافت کند؛ باید شهرداری بیش از 130 میلیون تومان پاداش به اعضای شوراها و کمیسیون ها اعطا کند.

,

 

,

وی بیان کرد: در این وضعیت اقتصادی اسفناک مردم، باید شهرداری این هزینه را از جیب شهروندان حاتم بخشی کند.

,

 

,

بهترین با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر در سال گذشته هم به هریک از اعضا 2 سکه بهاری ازادی پاداش داده است افزود: پیشنهاد این پاداش هنوز باید توسط کمیته انطباق فرمانداری تایید شود.

,

 

,

با توجه به اینکه اعضای شوراها و کمیسیون ها وابسته به ادارات و نهادهایی هستند و توسط این ادارات هم عیدی و پاداش دریافت می کنند؛  بهتر است که این اعتبار سنگین که از جیب مردم و برای ارائه خدمت به خود مردم تامین شده است، در راستای رفع برخی از نقص ها و مشکلات  شهری هزینه می شد؛ یا همانطور که برای ساخت و نصب المان های نوروزی در سطح شهر 200 میلیون تومان هزینه شد؛ می شد از این اعتبار هم که تقریبا برابری می کند؛ در ساخت المان های نوروزی استفاده می شد و هدیه ای به کل شهروندان می بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه