اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد

امکان تحقق بسیاری از آرمان های انقلاب توسط نخبگان/ نخبگان ذخایر ملی هستند

امکان تحقق بسیاری از آرمان های انقلاب توسط نخبگان/ نخبگان ذخایر ملی هستند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر امور کشور در دست نخبگان متعهد قرار گیرد به بسیاری از آرمان های انقلابمان خواهیم رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با سرپرست و کارکنان بنیاد ملی نخبگان خراسان جنوبی، اظهار کرد: همانطور که خداوند در جای جای زمین استعداد و معادن خاصی آفریده است انسان نیز یک معدن است و باید از استعدادهای او استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

 
وی با اشاره به اینکه از استعدادهای معادن استان استفاده نمی شود و خام فروشی صورت می گیرد، گفت: رمز فراوری و بهره برداری صد درصدی از این ظرفیت ها، شناسایی و استخراج معادن؛ وجود نیروی انسانی و نخبگان است و اول باید انسان ها فراوری شوند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: انسان بدون یافته های علمی درست، به هیچ چیز مطلوبی دست پیدا نمی کند.
 
عبادی با بیان اینکه انبیا به علم و ایمان توصیه کرده اند، خاطرنشان کرد: علم و ایمان بدون یکدیگر کارآمد نیستند و گاهی هم مضر هستند و حاصل تخصص های بی ایمان و تدین های بی علم همین جنگ ها، طالبان، داعش و دیگر مسائلی است که دردسر بشر هستند.
 
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز می فرمایند: "امور باید دانش بنیان باشد"، بیان کرد: در این راه مشکلات بسیاری وجود دارد که باید از پیش رو برداشت و اگر کارها دقیقا بر اساس علم و ایمان باشد هیچ وقت کار به جایی نمی رسد که دست پیش کسی دراز کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر کارها براساس عدالت انجام شود و هر کسی در  جایگاهی که قرار دارد به حق خودش قانع باشد، ذخایر و درآمد کشورما کم نیست و کشور فقیری نداریم.
 
عبادی تصریح کرد: کشور ما نباید به جایی برسد که به دنبال کمک افراد و اشخاص برود در عین حالی که در جای خودش این کمک ها نیاز است.
 
وی خاطرنشان کرد: نخبگان ذخایر و ثروت ملی هستند، پیش از آن که معادن و ذخایر ثروت ملی باشند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: اگر امور کشور در دست نخبگان متعهد قرار گیرد به بسیاری از آرمان های انقلابمان خواهیم رسید.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه