اخبار داغ

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

نیروهای انقلابی وارد میدان اقتصاد شوند/ موصل تا هفته های آینده آزاد می شود

نیروهای انقلابی وارد میدان اقتصاد شوند/ موصل تا هفته های آینده آزاد می شود
محسن رضایی گفت: دولت، مجلس، قوه قضائیه باید انقلابی شوند چرا که مسئولیت سنگینی بر دوش افراد انقلابی قرار دارد؛ ما باید ایران منطقه ای را با دیپلماسی انقلابی بسازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک؛ ظهر امروز سرلشکر "محسن رضایی" دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام در اجلاس مجمع عمومی بسیج لرستان گفت: شهادت طلبی، انقلابی‌گری و ایثار از مصداق های بارز بسیجیان است که این ارزش های انقلابی از عاشورا و کربلا سرچشمه گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با بیان اینکه کشور نیازمند لبیک گویی به رهبری است افزود: لشکر 57 سپاه حضرت ابوالفضل(ع) بارها دل امام خمینی(ره) را شاد کرده اند و دل به دریای سختی ها داده اند؛ بعد از عملیات کربلای 4 که رزمندگان مایوس شده بودند؛ این تیپ57 لرستان بود که با بازگشایی  یک معبر راه ورودی به بصره را باز کرد و باعث پیروزی شد.

,

 

,

رضایی با بیان اینکه بار دیگر نیاز است رزمندگان  تیپ 57 تیها وارد صحنه شوند و  بن بست های اقتصادی کشور را بشکنند افزود: بار دیگر نیاز است که افراد انقلابی وارد میدان شوند و کشور را از مشکلات معیشتی، اقتصادی، کشاورزی، صنعتی نجات دهند.

,

 

,

دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام با اشاره به دست آوردهای ایران در عرصه دفاعی و امنیتی افزود: اکنون قدرت نظامی کشور تا جایی پیش رفته است که فرماندهان ما در سواحل مدیترانه هستند و به سوریه و عراق مشورت می دهند.

,

 

,

وی ادامه داد: اکنون توان موشکی کشور با برد بیش از دوهزار کیلومتر دقیق عمل می کند که باید این پیش روی ها در منطقه و جهان ادامه داشته باشد.

,

 

,

رضایی وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را ضعیف عنوان کرد و افزود:  اکنون در تولید خودروهای ملی، معیشت اقتصادی، صنعت و کشاورزی عقب هستیم که باید در این حوزه به رهبر انقلاب اسلامی بار دیگر لبیک بگوییم و به مسئولیت هایی که  بر دوش ماست عمل و ادای دِین کنیم.

,

 

,

دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام با بیان اینکه در هفته های آینده موصل آزاد می شود افزود: ما باید به منطقه خاورمیانه و اهداف خود نظم دهیم؛ بعد از آزادی موصل به فکر ساماندهی و نظم دادن حلب، سوریه و عراق باشیم که اگر این کار را نکنیم ترکیه و عربستان این کار را انجام می دهند و بار دیگر صدام در مرز های ایران پیدا می شود و زحمات ما از بین می رود.

,

 

,

وی با بیان اینکه ما به دنبال ایران منطقه ای با دیپلماسی انقلابی هستیم اظهار کرد: دولت، مجلس، قوه قضائیه باید انقلابی شوند چرا که مسئولیت سنگینی بر دوش افراد انقلابی قرار دارد؛ ما باید ایران منطقه ای را با  دیپلماسی انقلابی بسازیم.

,

 

,

رضایی با بیان اینکه ایران به دنبال خاموش کردن جنگ است تاکید کرد: برخی ایران را به جنگ طلبی متهم می کنند؛ درحالی که ما به دنبال خاموش کردن جنگ هستیم این را مبارزات ما در مقابل صدام، داعش و تکفیری و کمک به فلسطین و  جنگ 33 روزه به خوبی نشان می دهد؛ ما فرشتگان ایجاد امنیت هستیم.

,

 

,

وی دیپلماسی انقلایی را نه افعالی و نه ماجراجو عنوان کرد و اظهار داشت: در دیپلماسی انقلابی یک جا نرمش قهرمانانه و یک جا سیلی محکم به متجاوز می زنیم؛ ما به دنبال استادگی و خاموش کردن جنگ هستیم.

,

 

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مشکلات اقتصادی کشور را نشات گرفته از این دانست که هنوز انقلاب وارد اقتصاد نشده است و تصریح کرد: نیروهای انقلابی هنوز وارد اقتصاد نشده اند؛ اگر بخواهیم صنعت و کشاورزی کشور متحول شود  انقلاب باید وارد شود و سیاست های رهبری را اجرا کنیم.

,

 

,

رضایی ادامه داد:  اگر انقلاب وارد اقتصاد ما شده بود الان کالاهای ما در بازارهای عراق و سوریه پر شده بود اما اکنون کالاهای ترکیه در این بازارها جریان دارد.

,

وی به نقش مردم در طرح ایالت های اقتصادی هم اشاره کرد و افزود: اگر به مردم و جوان های لرستان میدان داده شود می تواند اقتصاد را شکوفا کند.

,

 

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برای حل مشکلات اقتصادی باید لشکر بزرگ مردمی ایجاد کنیم افزود: ما دانشمندان، مبتکران، متخصصان و مهندسینی داریم که اگر به آن ها اختیار داده شود می توانند شهرها و روستاها را آباد کنند، اقتصاد بدون حضور مردم درست نمی شود و از طرفی با لشکر دولتی هم کار به جایی نمی رسد.

,

 

,

رضایی تجمعات برخی از نیروهای سازمانی برای پیگیری مطالبات خود را دور از شان جمهوری اسلامی دانست و گفت: راه ها و وضعیت مدیریت فعلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور دیگر پاسخ گو نیست و تنها راه انقلابی است که طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب می تواند مشکلات را حل و فصل کند.

,

 

,

وی کشور را نیازمند یک تحول بزرگ از سوی نیروهای انقلابی عنوان کرد و اظهار داشت: نیروهای انقلابی چه در داخل و چه در خارج باید وارد میدان شوند به رهبری لبیک بگویند و مسئولیت ها را بپذیرند.

,

 

,

رضایی در ادامه افزود: اکنون نوعی سردرگمی در تخصص ها وجود دارد که مسئله هدایت گری، یکپارچه سازی، محرک بودن و تشویق گری می تواند راهگشا باشد.

,

 

,

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه 50 هزار کسب و کار کوچک در کشور وجود دارد افزود: متاسفانه کسب و کارهای کوچک و متوسط در کشور با هم ارتباط ندارند امروز 5پنج هزار کسب و کار از بین می رود فردا پنج هزار کسب و کار به وجود می آید.

,

 

,

وی ادامه داد: نبود سردخانه، بازاریابی، صنایع بسته بندی و وجود دلالان باعث شده است که 30 درصد از محصولات کشاورزی کشور ضایعات شود.

,

 

,

 رضایی با تاکید بر تولید ملی و فتح بازارهای جهانی تصریح کرد: امروز باید با جدیت و انگیزه به اقتصاد کشور کمک کنیم تا این وضعیت نیز درست شود و آمریکا از تحریم ها ناامید شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه