اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان سرایان خبرداد:

توقیف چندین محموله بار گیاه کما در سه قلعه سرایان

توقیف چندین محموله بار گیاه کما در سه قلعه سرایان
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان سرایان گفت: یگان حفاظت اداره منابع طبیعی سرایان حین گشت زنی چندین محموله بارگیاه کمادرسه قلعه را توقیف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدصادقی رئیس اداره منابع طبیعی سرایان درگفتگوباسرایان بیدار، یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرایان و فرماندهی پاسگاه سه قلعه درمناطق جنوب سه قلعه چندین محموله بار گیاه کما بالغ بر 500 کیلوگرم  راتوقیف ومصادره نمودندو برای متجاوزان به عرصه منابع طبیعی پرونده تخلف تنظیم و تحویل مقامات قضایی گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار، ,

وی افزود: ،گیاه کما جزء گونه های نادر بیابانی محسوب شده و به موجب قانون کندن آن جرم محسوب می شود. ولی عده ای سودجو طی روزهای اخیر اقدام به تخریب اراضی و ریشه کنی بیش از حد این گونه گیاهی نموده و آن را به خارج از شهرستان و استان صادر می نمایند تا جایی که اعتراض شدید دامداران و عشایر منطقه را در پی داشته است. لذا این اداره با هماهنگی انجام شده با نیروی انتظامی، بخشداری سه قلعه، دادگستری شهرستان و عشایر منطقه، اکیپ گشت زنی را بصورت 24 ساعته فعال کرده تا با افراد مجرم که با تخریب منابع طبیعی در پی کسب درآمد و منافع شخصی هستند، برخورد قانونی صورت گیرد.

,

انتهای پیام

,

, , , ,

 

,

انتها پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه