اخبار داغ

فرماندار قاینات:

گذشته بیهود بایستی چراغ راه آینده این روستا باشد

گذشته بیهود بایستی چراغ راه آینده این روستا باشد
فرماندار قاین گفت:روستای بیهود دارای سابقه درخشان و دارای بزرگانی است که در گذشته نقش آفرینی کرده اندولذا گذشته بیهود بایستی چراغ راه آینده این روستا باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن ، کهن ترابی فرماندار شهرستان قاینات در جلسه ستاد مردمی توسعه، عمران و اشتغال روستای بیهود ضمن تقدیر و تشکر از نگاه مثبت اهالی بیهود به رشد و توسعه روستای خودشان، اظهار داشت: اینکه اهالی این روستا پیش قدم شدند و ستادی را برای توسعه، عمران روستا و اشتغال جوانان آنان تشکیل دادند می تواند الگویی مناسب برای دیگر روستا های شهرستان قاینات باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

فرماندار در ادامه تصریح کرد: یکی از مسائل و مواردی که باعث برخی عقب ماندگی های ما در سطح شهرستان و روستا ها شده است؛ همین بی توجهی هایی است که خیلی از ماها به سرنوشت خودمان و آینده محل زندگی مان داریم که متأسفانه در ما نهادینه نیز شده است.

,

مقام عالی دولت بیان داشت: هیچ وقت نباید ما از دیگران انتظار داشته باشیم که بیایند و محل زندگی مان را آباد نمایند. بلکه در هر منطقه و در هر یک از افراد آن توانمندی هایی وجود دارد که بایستی از آن در جهت توسعه، عمران و اشتغال آن منطقه بدرستی استفاده شود.

,

وی با اشاره به اینکه شهرستان قاینات دارای سرمایه های اجتماعی بسیار خوبی در حوزه های مختلف می باشد؛ خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه های ما، نیروی انسانی توانمند، خلاق و پویایی است که این شهرستان اعم از افراد مقیم و غیر مقیم از آن برخوردار است که ما می توانیم از این نیروها در جهت رشد، توسعه و عمران شهرستان استفاده نماییم. لذا باید به دو موضوع مسئولیت اجتماعی هر یک از ما و نقش اجتماعی که می توانیم برای توسعه منتطقه ایفا نماییم؛ توجه کنیم. 

,

فرماندار قاینات افزود: این حرکت اهالی روستای بیهود گامی بسیار بزرگ در جهت توسعه، عمران و اشتغال این روستا می باشد. لذا با توجه به اینکه نظام ما، نظام مردم سالاری دینی است؛ ما مردم را برای حضور و شرکت در مناسبت ها و برنامه های سیاسی و غیره نمی خواهیم. بلکه مردم بایستی در کلیه حوزه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیز حضور و مشارکت نمایند و خود مردم سرنوشت خودشان و محل زندگی شان را بدست گیرند.

,

کهن ترابی در پایان خطاب به اهالی بیهود، تأکید کرد: گذشته بیهود بایستی چراغ راه آینده این روستا باشد و همانطوریکه این روستا دارای سابقه درخشان و دارای بزرگانی هست که در گذشته نقش آفرینی کرده اند؛ هر یک از ما هم در شرایط کنونی با توجه به نقش اجتماعی که برعهده ماست؛ بایستی در جهت توسعه، عمران و آبادانی محل زندگی مان تلاش نماییم.

,

در این جلسه نماینده اهالی روستای بیهود به بیان طرح توسعه، عمران و اشتغال روستای بیهود پرداخت که مقرر گردید هر یک از دستگاه های خدمات رسان و فرهنگی نسبت به اجرایی نمودن این طرح در حد مقدورات با اهالی تعامل و همکاری نمایند.

,

 

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه