اخبار داغ

مدیرانجمن کلیوی شعبه قاینات:

اهدای50سبدغذایی با ارزش 6میلیون تومان به بیماران تحت پوشش انجمن کلیوی قاین

اهدای50سبدغذایی با ارزش 6میلیون تومان به بیماران تحت پوشش انجمن کلیوی قاین
مدیرانجمن کلیوی شعبه قاینات گفت:50سبد غذایی که به همت خیرین ومردم شهرستان قاین با ارزش 6میلیون تومان آماده شده است به بیماران تحت پوشش انجمن بیماران کلیوی شهرستان اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدابراهیم زرگرمدیرانجمن کلیوی شعبه قاینات در گفتگو با خبرنگار نسیم قائن اظهارداشت: به مناست 19اسفند ماه وهمچنین ایام نوروز 50سبد غذایی که به همت خیرین ومردم شهرستان قاین با ارزش 6میلیون تومان آماده شده است به بیماران تحت پوشش این نهاد که شامل بیماران دیالیزی،پیوندی،مزمن کلیوی وصعب العلاج می باشد تحویل داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی افزود: سبدهای غذایی شامل روغن،مرغ،برنج،قند،چای،موادشوینده وبا ارزش هر سبد غذایی 120هزار تومان است که تمامی این اقلام با کمک خیرین تهیه شده است.

,

 

,

زرگر بیان داشت: هر سال  در دونوبت(ماه مبارک رمضان وپایان سال)کمک های مردمی به خانواده های بیماران تحت پوشش انجمن اهدا می شود.

,

مدیرانجمن کلیوی شعبه قاینات با بیان این که انجمن بیماران کلیوی ضمن جمع آوری کمک به پیوند بیماران کلیوی،به خانواده های بیماران نیز کمک می کند گفت: خیرین و شهروندان نیکوکار می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به دفتر انجمن واقع در خیابان شهید امین زاده ساختمان انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی قاینات تحویل دهند یا به شماره حساب 0106467269009 بنام انجمن نزد بانک ملی مرکزی قاین واریز نمایند.

,

زرگردر بخش دیگری از این گفتگو اظهارداشت:درمانگاه امام جواد علیه السلام وابسته به انجمن بیماران کلیوی شامل پزشک عمومی،خدمات تزریقات و پانسمان، سرم تراپی ، نوار قلب و و.. درحال حاضرصبح و عصر آماده ارائه‌ خدمت به همشهریان است.

,

وی ضمن تشکر از دکترمرتضوی از پزشکان متعهد قاین وفوق تخصص ریه که در ماهی یک روز بیماران ارجاعی از سایر پزشکان را ویزیت می کنند.گفت:ازپزشکان متخصص وهمشهری که در سایر شهرستانها هستندتقاضا داریم تادر زمان حضورشان در شهرستان قاین نسبت به ویزیت بیماران درمحل درمانگاه جواد الائمه همکاری داشته باشند.

,

 

,

زرگر درپایان گفت:این انجمن آمادگی دارد تا کمک های خیرین را در جهت نیات آنها شامل کمک به بیماران نیازمند تحت پوشش، کمک به درمانگاه و ویزیت بیماران نیازمند، کمک به تجهیز درمانگاه، کمک به پیوند کلیه بیماران دیالیزی جمع آوری ودر جهت نیات آنها اقدام نماید.

,

علاقه مندان جهت کمک دراین امر خیر می توانند با شماره تلفن های 09153629772 و

,

32530041تماس حاصل فرمایند

,

 وی گفت:سامانه دریافت نظرات،پیشنهادات و انتقادات انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی قاینات راه اندازی شد. همشهریان گرامی می توانند جهت ارائه خدمات بهتر پیام خود را به شماره پیامکی 500010408599ارسال نمایند.

,
,
,
,
, , ,

 

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه