اخبار داغ

بازارهای شلوغ و دخل‌های خالی/ بازار عیدنوروز در قاین

بازارهای شلوغ و دخل‌های خالی/ بازار عیدنوروز در قاین
این روزها در آستانه نوروز خیابان‌های شهر شلوغی سرسام‌آوری دارد و به هر طرف که می‌نگری، مردم با عجله می‌روند که به کارهای پایان سال خود برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، درروزهای پایانی سال بازارشهر قاین حال وهوای خودرا دارد .برخی از بازار وقیمت ها ناراضی وبرخی هم ابراز رضایت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

پدری را می بینی که  دست فرزندش را در دست ‌گرفته است و از این مغازه به مغازه دیگر می‌رود. برای فرزندش‌ کفش و لباس خریده اما هنوز خریدها تمام نشده است ذهنش درگیر حساب و کتاب است .

,

مادری را می بینی که با شوق لباس برتن فرزند کوچکش می کند تا اون هم سهمی از عید ونوروز داشته باشد .

,

روی شیشه ویترین بعضی از مغازه‌ها هنوز برچسب حراج دیده می‌شود. برخی مغازه‌ها مثل سال‌های ‌گذشته شلوغ نیست. مشتری‌ها می‌آیند، نگاهی می‌اندازند، قیمت می‌کنند و می‌روند. صاحب مغازه به فاکتور روزانه‌اش نگاه می‌کند. فکرش درگیر جنس‌های در انبار مانده است. کمتراز یک هفته تا آغاز سال جدید مانده است وهنوز نتوانسته است جنس هایش را به خوبی به فروش برساند.

,

 

,

برخی از فروشندگان دخل هایشان هنوزبوی بهار نمی دهد وبرخی ازمغازه داران قاین از فروش اجناس خود به خصوص در این چند روز باقی مانده راضی هستند.

,

 

,

یکی از فروشندگان می گفت: سال گذشته  ودرچنین ایامی دوباربرای مغازه خرید کرده ام ولی امسال هنوز جنس هایی که برای نوروز خرید داشته ام به خوبی فروش نداشته است.

,

اگر چه بازار شلوغ است اما دخل های همه مغازه ها پُرنیست.البته مغازه داران هنوز امید دارند که در 4روز باقی مانده سال نو وضعیت دخل شان بهتر شود .

,

ودراین روزهای شلوغ بازاروگرانی اجناس،خرید کفش ولباس شب عید ودر کنار آن خرید ماهی شب عید وسفره های هفت سین برای کودکان از همه لذت بخش تر است.

,

 

,

 

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه