اخبار داغ

آیت الله خاتمی:

انعطاف راه مقابله با گزینه‌های روی میز آمریکا نیست/ عده‌ای به دنبال تخریب انتخابات و تبدیل آن به دعواهای سیاسی هستند

انعطاف راه مقابله با گزینه‌های روی میز آمریکا نیست/ عده‌ای به دنبال تخریب انتخابات و تبدیل آن به دعواهای سیاسی هستند
امام جمعه تهران گفت: عده ای به دنبال تخریب انتخابات و تبدیل آن به دعواهای سیاسی هستند، یک رئیس جمهور خوب باید نشان دهد که پیرو خط ولایت فقیه است زیرا تجربه نشان داده که هر رئیس جمهوری که از این خط دور افتاد با شکست مواجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، آیت الله خاتمی امام جمعه تهران در ویژه برنامه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)که شامگاه روز شنبه۲۸اسفندماه در محل تکیه ابولفضلی(ع)شهرستان نیشاوبر برگزار شد اظهار کرد: نیشابور شهر لطف و مهربانی است، شهری که امام رضا(ع) به آن به چشم ویژه ای نگاه کرد و حدیث سلسله الذهب را که ۴هزار قلمزن آماده گرفتن این هدیه بودند به آنان هدیه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز,

وی افزود: رئیس جمهور جدید آمریکا یک فرد بساز بفروش بود که خواب ریاست جمهوری را هم نمی دید و به طور ناگهانی چشم باز کرد و دید رئیس جمهور شده است، حال ببینید یک همچین آدمی باید چگونه رفتاری داشته باشد؟

,

امام جمعه تهران گفت: از روسای جمهور گذشته آمریکا تا رئیس جمهور جدید این کشور همه می گویند همه گزینه ها روی میز است، حال با این گزینه های روی میز می شود با انعطاف و مهربانی جواب داد؟ تنها راه مبارزه با این گزینه های روی میز برخورد شدید با آنها است.

,

وی ادامه داد: انعطاف در برابر دشمن او را عظیم می کند، نباید نقطه ضعف به دشمن نشان دهیم، اگر امروز نتوانستند غلطی بکنند تنها به لطف ایمان مردم به خداوند متعال بوده است.

,

وی ادامه داد: وزیر خارجه عربستان سعودی گفت چرا در ایران انفجار صورت نمی گیرد؟ این نشان می دهد که آنها به این که در کشورهای خودشان ناامنی وجود دار و ایران در امنیت کامل است حسادت می کنند.

,

آیت الله خاتمی گفت: ۲۲بهمن امسال مانند سال های گذشته باشکوه برگزار شد و این در حالی است که مردم به طور جد از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند اما بصیرت آنها باعث به خیابان آمدن آنها شد.

,

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی نوروز عده ای در حال رواج نوروز باستانی منهای خدا هستند که این تفکر تفکره خطرناکی است.

,

امام جمعه تهران گفت: طبق اطلاعات واصله برخی افراد می خواهند در سخنان خود از اسم رهبر معظم انقلاب سوء استفاده کنند، می خواهند در سخنان خود سخنان حضرت آقا را بگویند ولی در عمل حرف خودشان و حرف های مخالف نظام را بزنند.

,

وی ادامه داد: آنچه که برای نظام مهم است جلوه حضور باشکوه مردم است، هر رأیی که به صندوق انتخابات ریخته می شود رأی آری به نظام انقلاب اسلامی است.

,

آیت الله خاتمی گفت: خط ولایت خط وحدت نیروهای خودی است کسانی که اصل نظام و ولایت فقیه را قبول دارند نباید از یکدیگر جدا شوند.

,

وی ادامه داد: عده ای به دنبال تخریب انتخابات و تبدیل آن به دعواهای سیاسی هستند، یک رئیس جمهور خوب باید نشان دهد که پیرو خط ولایت فقیه است زیرا تجربه نشان داده که هر رئیس جمهوری که از این خط دور افتاد با شکست مواجه شده است.

,

وی افزود: رئیس جمهور باید مقابل استکبار شجاع ترین باشد، اگر رئیس جمهور آمریکا چیزی گفت او نیز در همان سطح جواب دندان شکنی بدهد.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه