اخبار داغ

سردار مهری:

وقوع ۳۰ درصد تصادفات در ساعت ۱۶ لغایت ۲۰/ چند ساعت مانده به سال تحویل بیشترین تصادفات در مسیر مشهد رخ می‌دهد

وقوع ۳۰ درصد تصادفات در ساعت ۱۶ لغایت ۲۰/ چند ساعت مانده به سال تحویل بیشترین تصادفات در مسیر مشهد رخ می‌دهد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته در ۴ روز گذشته حدود ۳۰ درصد تصادفات بین ساعت ۱۶ لغایت ۲۰ رخ داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار تقی مهری با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور و همچنین عوامل دخیل در تصادفات جاده‌ای در 4 روز گذشته گفت: همانطور که پیش از این پیش بینی کرده بودیم امروز ترافیک پرحجمی در جاده‌های کشور شاهد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: پیش بینی دوم ما این است که امشب و فردا تا غروب هم این حجم ترافیک را در جاده‌ها شاهد باشیم که می طلبد رانندگان حوصله و صبر و تحمل خود را بالا ببرند.

,

سردار مهری تصریح کرد: در 4 روز گذشته خستگی و خواب آلودگی عامل وقوع 40 درصد حوادث بوده است و در کنار آن سبقت غیرمجاز و سرعت غیرمجاز عامل 35 درصد دیگر حوادث بوده است.

,

رئیس راهور ناجا گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته در 4 روز گذشته حدود 30 درصد تصادفات بین ساعت 16 لغایت 20 رخ داده است.

,

وی دلیل این امر را تغییر شرایط جوی اعلام کرد و گفت: معمولا دو ساعت قبل از تاریکی هوا و دو ساعت بعد از غروب شرایط به گونه‌ای است که رانندگان نمی‌توانند دید خوبی داشته باشند و شرایط مناسبی ندارند.

,

سردار مهری همچنین اضافه کرد: براساس آمار به جا مانده از سالهای قبل معمولا در چند ساعت منتهی به سال تحویل در جاده‌های ورودی به خراسان رضوی بخصوص شهر مشهد شاهد تصادفات بیشتری هستیم.

,

وی افزود: دلیل این امر آن است که مسافران مشتاق هستند تا سال تحویل در کنار مضجع شریف امام هشتم باشند و به همین دلیل شتاب و عجله بیشتری دارند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه