اخبار داغ

گزارشی از روز دیدار؛

استقبال و شور بی نظیر دیدار با رهبری در بارگاه مطهر رضوی

استقبال و شور بی نظیر  دیدار با رهبری در بارگاه مطهر رضوی
امسال هم در وعده دیدار ولی امر مسلمین زائرین و مجاورین حرم مطهر رضوی از هر رنگ و زبانی به زبان مشترک شوق و مهر از رهبر خود استقبال کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، در روز آغازین بهار مشهدمقدس حال و هوای سال نو را با یک خاطره‌ی دیرین از دیدار با یک دوست را دارد، خاطره‌ای که رد پای آن‌ها را در دل‌های عاشقان ولایت مدار از همه قومیت‌ها می‌توان دید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

«یاد یار مهربان آید همی» و «رهبرم خوش‌آمدی»  و لبیک یا خامنه‌ای در مسیرهای منتهی به حرم به چشم می‌خورد و سیل عظیمی از مردم که برای دیدار با رهبری از این مسیرها وارد حرم مطهر می‌شوند.

,

مدام فریاد مشتاقان دیدار رهبر با جمله «ای پسر فاطمه منتظر شماییم.» در صحن و سرای علی بن موسی‌الرضا (ع) طنین‌انداز می‌شود.

, .,

, ,

برخی از مشتاقان ایستاده درصحنه‌ای حرم منتظر دیدن محبوب خود از نمایشگرها هستند.

,

برای کنترل جمعیت صفی به بلندای صحن جامع رضوی تا صحن کوثر حرم مطهر رضوی ایجادشده، بسیاری پابرهنه در صف ایستاده‌اند و برخی روی زمین سنگی نشسته‌اند.

,

, ,

صدای جمعیت برای دعوت از رهبری مجدداً شنیده می‌شود «فرمان بده فرمان بده با سر اطاعت می‌کنیم، تکلیف را ابلاغ کن با سر اطاعت می‌کنیم».

,

در داخل رواق امام خمینی (ره) شور و هیجانی بیشتری برای دیدن رهبری وجود دارد این را در شعارها و چشمانی لبریز از اشک شوق می‌توان دید.

,

بعد از ساعتی رواق امام خمینی دیگر فضای کافی ندارد و به‌ناچار خادمین درب‌های ورودی را می‌بندند و کسانی که پشت دربمانده‌اند چهره‌هایی حسرت آلود دارند.

,

یکی می‌گوید «این حجم استقبال بی‌سابقه است من 10 سال است به حرم می‌آیم اما امسال دوطبقه پرشده است «و دیگری می‌گوید «من برای دیدن رهبری آمدم چون اولین فدایی‌اش در کشور خواهم بود».

,

, ,

 عده‌ای با ویلچر رو به نمایشگرها منتظرند و از همه سن و سال را می‌توان در جمعیت‌ها دید، برخی به این دلیل که جایی برای امانت کفش ها نیست کفش هایشان را روی ستون گذاشته اند.

,

اشتیاق دیدن یار زبان مشترک جمعیتی است که آمده‌اند این را از نوشته کف دست ما ایستاده‌ایم، نگاه منتظر و چشمان غمبار پشت درب‌های محل پرشده می‌توان احساس کرد.

,

, ,

بازهم شعار پرشور مردم طنین‌انداز می‌شود این بار «این‌همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده» طنین‌انداز شد.

,

ابتدا مداح واعظ موسی ابیاتی را قرائت کرد و سپس صابر خراسانی شور دیگری به جمعیت منتقل کرد.

,

پس از سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی جمعیت دیگر برای انتظار سر از پای نمی‌شناخت و با تکرار جمله «ای پسر فاطمه منتظر شماییم.» رهبری را دعوت کرد و همه به سخنان رهبر معظم انقلاب نشستند.

, .,

مجتبی بشکنی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه