اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان قزوین:

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های استان/ حادثه در آزادراه قزوین-تهران یک کشته بر جای گذاشت

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های استان/ حادثه در آزادراه قزوین-تهران یک کشته بر جای گذاشت
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های استان قزوین نیمه‌سنگین بوده و مسافران باید با احتیاط رانندگی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به  وضعیت جاده‌های استان اظهار کرد: ترافیک در آزادراه‌های  قزوین-رشت، قزوین-کرج و قزوین-زنجان نیمه‌سنگین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با بیان اینکه سایر محورهای مواصلاتی استان قزوین ترافیکی عادی و روان دارند، افزود: رانندگان باید احتیاط لازم را داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

,

حادثه در آزادراه قزوین-تهران یک کشته بر جای گذاشت

, حادثه در آزادراه قزوین-تهران یک کشته بر جای گذاشت,

, , ,

رییس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: متاسفانه  ساعت ۳:۲۰ دقیقه بامداد امروز در آزادراه قزوین-تهران یک دستگاه خودرو سواری پراید با کامیونت به دلیل  لغزندگی جاده در پی بارش باران و نداشتن سرعت مطمئنه، تصادف کرده و یک کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

,

بیگلری ادامه داد: از رانندگان و مسافران تقاضا داریم به هیچ وجه در لاین اضطراری بزرگراه‌ها توقف نکنند و در صورت خستگی و خواب آلودگی در اولین توقفگاه ایستاده و استراحت کنند.

,

رئیس پلیس راه استان قزوین‌ در پایان از رانندگان خواست تا برای داشتن سفری ایمن به نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کرده و با سرعت مطمئن در جاده برانند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه