اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد؛

۱۵ فقره تصادف فوتی و ۲۳۰ نفر مجروح در استان کرمان/کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمان

۱۵ فقره تصادف فوتی و ۲۳۰ نفر مجروح در استان کرمان/کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمان
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: از 26 اسفند ماه تا امروز 15 فقره تصادف فوتی و 170 فقره تصادف جرحی در جاده های استان به وقوع پیوسته است که این تصادفات 230 مجروح را نیز بر جای گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان؛ ناصر فرشید در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن ارائه آمار عملکرد پلیس استان از آغاز طرح نوروزی گفت: از 26 اسفند ماه تا امروز 170 فقره تصادف جرحی  در جاده های استان به وقوع پیوسته است که این تصادفات 230 مجروح را نیز بر جای گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,


وی افزود: 15 فقره تصادف فوتی نیز در استان به وقوع پیوسته که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بدون تغییر است.

,
,


جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان  در ادامه با اشاره به کشفیات مواد مخدر در هفته اخیر گفت:در روزهای گذشته ماموران انتظامی استان با تلاش های شبانه روزی موفق به کشف یک تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان شدند.

,
,


فرشید کشف دو محموله 300 کیلوگرمی تریاک توسط پلیس شهرستان های بم و جیرفت  و کشف 165 کیلوگرم هروئین توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان را از اهم این کشفیات عنوان کرد و گفت: مابقی کشفیات مربوط به انواع دیگر مواد مخدر بوده است.

,
,


وی در ادامه به استقرار 75 ایستگاه نوروزی پلیس در سطح استان اشاره کرد و گفت: همکاران ما با تعامل با دیگر دستگاه های اجرایی به ویژه هلال احمر و و اورژانس صورت پیوسته با توزیع بروشورها آموزشی و مشاوره های حضوری تا پایان تعطیلات نوروزی به شهروندان خدمت رسانی خواهند کرد.

,
,


فرشید در پایان با تاکید به برگزاری جلسات قرارگاه نوروزی پلیس به صورت روزانه در محل ستاد فرماندهی انتظامی گفت: آمار و عملکرد پلیس و دیگر دستگاه های متولی تا پایان تعطیلات با حضور نمایندگان دستگاه های خدمت رسان به مردم رصد و راهکارهای افزایش رضایت خاطر مسافران و شهروندان در این ایام ارائه خواهد شد.

,
,


 

,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه