اخبار داغ

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مشهد اردهال:

دولتمردان و سیاست‌مردان باید از نعمت امنیت برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری کشور استفاده کنند

دولتمردان و سیاست‌مردان باید از نعمت امنیت برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری کشور استفاده کنند
سردار رحیم صفوی گفت: امید است دولت آینده خودش را زیر مجموعه ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب تعریف کند، خود را نفر دوم بداند و آنچه را که رهبری می‌گوید عمل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، در مراسم ۲۷ جمادی الثانی سالروز شهادت سلطانعلی ابن امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان، با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، اظهار کرد: امید است دولت آینده خودش را زیر مجموعه ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب تعریف کند، خود را نفر دوم بداند و آنچه را که رهبری می‌گوید عمل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

سردار سید یحیی رحیم صفوی ضمن اظهارات مهمی در رابطه با انتخابات پیش‌رو، تصریح کرد: رییس جمهوری را انتخاب کنیم که کار آمد باشد و دروغ نگوید، آمار دروغ ارائه نکند و به دنبال دو گفتمان نباشد چرا که در ایران اسلامی تنها یک گفتمان است و آن گفتمان رهبر معظم انقلاب است.

,

وی افزود: امیدواریم دولت آینده، توجه به ظرفیت‌های درونی داشته باشد، دولتی باشد که بیشتر به مسائل داخلی توجه کند تا سیاست خارجی و توجه به مشکلات داخلی و به طور خاص، اقتصاد و فرهنگ را در اولویت قرار دهد.

,

رحیم صفوی بیان کرد: فرهنگ مقاومت و امنیت پایدار دو دستاورد مهمی است که فرزندان رزمنده و مدافع حرم به ارمغان آوردند که دولتمردان و سیاستمداران ما می‌توانند از آن، برای رفع مشکلات اقتصادی و حل مشکلات بیکاری و رفاه و آسایش ملت ایران، بهره ببرند.

,

وی با توجه به مشکلات هفت میلیون نفر بیکار و ۵۲ درصد جمعیت زیر ۳۰ سال در کشور، گفت: کشور ما پس از گذشت ۲۸ سال، جزو امن‌ترین کشورهاست؛ دولتمردان و سیاست‌مردان باید از نعمت امنیت برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری کشور استفاده کنند و به شعار امسال که «اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال» است، جامه عمل بپوشانند.

,

مشاور عالی فرماندهی کل قوا در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به همانندی منافقان با داعش، اظهار کرد: در جنگ نیابتی که از جانب آمریکایی‌ها طراحی‌ شده و از طرف عربستان پشتیبانی مالی می‌شود، این انسان‌های احمق را با تفاسیر نادرست از اسلام و قرآن، شستشوی مغزی داده‌اند؛ طوری که می‌گویند اگر کشته شویم سرمان را پیامبر (ص) در دامان می‌گیرد.

,

به گفته وی، آمریکایی‌ها بیش از ۹۰ هزار تروریست را از نقاط مختلف جهان به سوریه اعزام کردند و حدود ۲۰۰ هزار نفر را قتل‌عام کرده و چندین میلیون سوری آواره شدند؛ اما مستشاران نظامی ما به سوریه و عراق رفتند و با مدل دفاع ۸ ساله مقاومت و بسیج نیروهای مردمی آنها را از دستیابی به اهداف شوم خود ناامید کردند.

,

سردار رحیم صفوی خاطرنشان کرد: شهدا انسان‌های مطلوب قرآن و اسلام بودند و ما اگر بخواهیم برای نسل جدید، الگویی از انسان متعالی و قرآنی نشان دهیم، باید به شهدا اشاره‌کنیم که در اندیشه، رفتار و عملکردشان بی‌نظیر بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه