اخبار داغ

نماینده مردم قم در مجلس:

دولت اهتمام جدی برای مقابله با قاچاق کالا داشته باشد / خرید کالای داخلی نیازمند فرهنگ سازی است

دولت اهتمام جدی برای مقابله با قاچاق کالا داشته باشد / خرید کالای داخلی نیازمند فرهنگ سازی است
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید دولت به سرعت کاری کند و جلوی قاچاق کالا را بگیرد، بیان داشت: در قاچاق کالا به دنبال چند کوله بر نیستیم ما در در قاچاق کالا باید به دنبال قاچاق سازمان یافته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  احمد امیرآبادی در گفتگو با فرهنگ نگار با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری و سخنرانی ایشان در حرم مطهر امام رضا(ع)، اظهار داشت: بیشتر مشکلات اساسی ما  از مسئله آغاز می شود که اراده ای برای بحث عملی کردن اقتصاد مقاومتی وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار,

وی ادامه داد: با شعار که نمی توانیم کشور را اداره کنیم پس باید عمل داشته باشیم.

,

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سال قبل را اقدام و عمل نامیدند و امسال را مجددا اقتصاد مقاومتی، گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در حرم مطهر امام رضا(ع) راهکار ها را معرفی کردند که یکی از این راهکار ها مسئله مبارزه با قاچاق کالا می باشد.

,

وی ابراز داشت: موضوع قاچاق کالا ضربه بسیاری به مسئله تولید داخلی وارد می کند برای این موضوع حتما باید یک فکر اساسی شود و آن تمدیداتی که مجلس برای موادی گمرکات ، مناطق آزاد و مناطق ویژه داشته بکار گرفته شود.

,

امیرآبادی با اشاره به اینکه باید دولت به سرعت کاری کند و جلوی قاچاق کالا را بگیرد، بیان داشت: در قاچاق کالا به دنبال چند کوله بر نیستیم ما در در قاچاق کالا باید به دنبال قاچاق سازمان یافته باشیم.

,

وی در ادامه به فرهنگ سازی در جامعه برای خرید کالای داخلی اشاره کرد و خاطرنشان شد: باید مردم را تشویق کنیم تا از کالای داخلی استفاده کنند چرا که  بسیاری از برندهای خارجی که در بازار کشور ما در حال استفاده می باشند در داخل کشور تولید می شود پس چرا از برند داخلی استفاده نمی کنیم و به دنبال برندهای خارجی می رویم.

,

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه اضافه کرد: بحث بعدی مسئله بانک ها ، بیمه ها ، مالیات و گمرک می باشد که اینها باید قوانین کاملا باثباتی داشته باشند، بانک ها باید مردمی باشند و به تولید کننده و کار آفرین کمک کنند؛ اگر این مسائل عملیاتی شود به نظر می رسد که  بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه