اخبار داغ

رود خانه شاه بهرام، نگین گردشگری جنوب ایران/اینجا تلفیقی از آب و طبیعت را باهم ببینید+تصاویر

رود خانه شاه بهرام، نگین گردشگری جنوب ایران/اینجا تلفیقی از آب و طبیعت را باهم ببینید+تصاویر
روستای شاه بهرام با رودخانه ی زیبایش در دامنه ی ارتفاعات کوه خامی چرام واقع شده که علاوه بر مناظر بدیع گردشگری، آثار و چشم اندازهای تاریخی ماندگاری در آن دیده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس رودخانه شاه بهرام شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است ، این رودخانه در مسیر جاده باشت به چرام واقع در حدود 45 کیلومتری شمال غرب شهرستان باشت و 145 کیلومتر تا مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد فاصله دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ,

روستای شاه بهرام با رودخانه ی زیبایش در دامنه ی ارتفاعات کوه خامی واقع شده که علاوه بر مناظر بدیع گردشگری، آثار و چشم اندازهای تاریخی ؛ خصوصا" قبرستان تاریخی در منطقه سردسیری آن ، مناظر زیبای طبیعت گردی در کنار کوههای تاریخی شاه بهرام و لار از اهمیت ویژه ای برخوردار و دارای چشم انداز بسیاری زیبایی است.

,

 بعداز آن به روستای شاه بهرام در۴۵ کیلومتری بخش باشت میرسیم، رودخانه شاه بهرام در این شهرستان با مهار آب بهره‌برداری ، پمپاژ و استفاده کشاورزی در میان مدت و دراز مدت و همچنین از ظرفیت آن در آبزی‌پروری مورد استفاده قرار گیرد .

,
, ,

 

,

وجود رودخانه‌ و چشمه‌های فراوان اطراف آن زیست بوم مناسب برای انواع آبزیان و به خصوص کپورماهی‌ها و ماهی قزل‌آلا را به وجود آورده ، باشت تنها شهرستانی است که به جهت منابع زیر زمینی و توسعه کشاورزی، مراحل تکمیلی آن در نوبت تخصیص آب از منابع زیر زمینی قرار گرفته و این تخصیص ها از منابع زیر سطحی آب به دلیل حاصلخیز بودن اراضی، وجود آب و منابع زیر زمینی فراوان، هوای مناسب و همچنین استعداد و موقعیت جغرافیایی آن به لحاظ ایجاد صنایع مختلف و کشاورزی است.

, وجود رودخانه‌ و چشمه‌های فراوان اطراف آن زیست بوم مناسب برای انواع آبزیان و به خصوص کپورماهی‌ها و ماهی قزل‌آلا را به وجود آورده ، باشت تنها شهرستانی است که به جهت منابع زیر زمینی و توسعه کشاورزی، مراحل تکمیلی آن در نوبت تخصیص آب از منابع زیر زمینی قرار گرفته و این تخصیص ها از منابع زیر سطحی آب به دلیل حاصلخیز بودن اراضی، وجود آب و منابع زیر زمینی فراوان، هوای مناسب و همچنین استعداد و موقعیت جغرافیایی آن به لحاظ ایجاد صنایع مختلف و کشاورزی است. , وجود رودخانه‌ و چشمه‌های فراوان اطراف آن زیست بوم مناسب برای انواع آبزیان و به خصوص کپورماهی‌ها و ماهی قزل‌آلا را به وجود آورده ، باشت تنها شهرستانی است که به جهت منابع زیر زمینی و توسعه کشاورزی، مراحل تکمیلی آن در نوبت تخصیص آب از منابع زیر زمینی قرار گرفته و این تخصیص ها از منابع زیر سطحی آب به دلیل حاصلخیز بودن اراضی، وجود آب و منابع زیر زمینی فراوان، هوای مناسب و همچنین استعداد و موقعیت جغرافیایی آن به لحاظ ایجاد صنایع مختلف و کشاورزی است. , وجود رودخانه‌ و چشمه‌های فراوان اطراف آن زیست بوم مناسب برای انواع آبزیان و به خصوص کپورماهی‌ها و ماهی قزل‌آلا را به وجود آورده ، باشت تنها شهرستانی است که به جهت منابع زیر زمینی و توسعه کشاورزی، مراحل تکمیلی آن در نوبت تخصیص آب از منابع زیر زمینی قرار گرفته و این تخصیص ها از منابع زیر سطحی آب به دلیل حاصلخیز بودن اراضی، وجود آب و منابع زیر زمینی فراوان، هوای مناسب و همچنین استعداد و موقعیت جغرافیایی آن به لحاظ ایجاد صنایع مختلف و کشاورزی است. , وجود رودخانه‌ و چشمه‌های فراوان اطراف آن زیست بوم مناسب برای انواع آبزیان و به خصوص کپورماهی‌ها و ماهی قزل‌آلا را به وجود آورده ، باشت تنها شهرستانی است که به جهت منابع زیر زمینی و توسعه کشاورزی، مراحل تکمیلی آن در نوبت تخصیص آب از منابع زیر زمینی قرار گرفته و این تخصیص ها از منابع زیر سطحی آب به دلیل حاصلخیز بودن اراضی، وجود آب و منابع زیر زمینی فراوان، هوای مناسب و همچنین استعداد و موقعیت جغرافیایی آن به لحاظ ایجاد صنایع مختلف و کشاورزی است. ,

, , , , , ,

آرامش و سکوت در رودخانه از طرف شب هوای طبیعت را خوشگواراتر می سازد . به همین قسم آواز پرندگان ، نسیم ها ی خوشگوار رنگ وبوی دیگری را به طبیعت می بخشد. طلوع آفتاب آغاز روز انگیزه خاص را برای انسان می دهد که هر کس کوشش می کند ،پشت کار خویش برود .

, آرامش و سکوت در رودخانه از طرف شب هوای طبیعت را خوشگواراتر می سازد . به همین قسم آواز پرندگان ، نسیم ها ی خوشگوار رنگ وبوی دیگری را به طبیعت می بخشد. طلوع آفتاب آغاز روز انگیزه خاص را برای انسان می دهد که هر کس کوشش می کند ،پشت کار خویش برود . , آرامش و سکوت در رودخانه از طرف شب هوای طبیعت را خوشگواراتر می سازد . به همین قسم آواز پرندگان ، نسیم ها ی خوشگوار رنگ وبوی دیگری را به طبیعت می بخشد. طلوع آفتاب آغاز روز انگیزه خاص را برای انسان می دهد که هر کس کوشش می کند ،پشت کار خویش برود . , آرامش و سکوت در رودخانه از طرف شب هوای طبیعت را خوشگواراتر می سازد . به همین قسم آواز پرندگان ، نسیم ها ی خوشگوار رنگ وبوی دیگری را به طبیعت می بخشد. طلوع آفتاب آغاز روز انگیزه خاص را برای انسان می دهد که هر کس کوشش می کند ،پشت کار خویش برود . , آرامش و سکوت در رودخانه از طرف شب هوای طبیعت را خوشگواراتر می سازد . به همین قسم آواز پرندگان ، نسیم ها ی خوشگوار رنگ وبوی دیگری را به طبیعت می بخشد. طلوع آفتاب آغاز روز انگیزه خاص را برای انسان می دهد که هر کس کوشش می کند ،پشت کار خویش برود . ,

در فصل بهار در این منطقه طبیعت رنگ وبوی دیگری به خود می گیرد ، گل ها شکوفه می کنند ، دامنه کوها سبز می شود ، دهقانان کشت وکار می کنند ، پرنده ها از لانه های خویش بیرون می آیند و در باغ ها زمزمه می کنند.

, در فصل بهار در این منطقه طبیعت رنگ وبوی دیگری به خود می گیرد ، گل ها شکوفه می کنند ، دامنه کوها سبز می شود ، دهقانان کشت وکار می کنند ، پرنده ها از لانه های خویش بیرون می آیند و در باغ ها زمزمه می کنند., در فصل بهار در این منطقه طبیعت رنگ وبوی دیگری به خود می گیرد ، گل ها شکوفه می کنند ، دامنه کوها سبز می شود ، دهقانان کشت وکار می کنند ، پرنده ها از لانه های خویش بیرون می آیند و در باغ ها زمزمه می کنند., در فصل بهار در این منطقه طبیعت رنگ وبوی دیگری به خود می گیرد ، گل ها شکوفه می کنند ، دامنه کوها سبز می شود ، دهقانان کشت وکار می کنند ، پرنده ها از لانه های خویش بیرون می آیند و در باغ ها زمزمه می کنند., در فصل بهار در این منطقه طبیعت رنگ وبوی دیگری به خود می گیرد ، گل ها شکوفه می کنند ، دامنه کوها سبز می شود ، دهقانان کشت وکار می کنند ، پرنده ها از لانه های خویش بیرون می آیند و در باغ ها زمزمه می کنند.,

, , , , , ,

در پائیز طبیعت صفت دیگری را بخود می گیرد برگ ها ی درختان شروع به ریختن می نماید ، هوا نسبتا سرد می شود.و زیبایی خاصی به این منطقه می دهد و هر روز گردشگران زیادی را به این منطقه زیبا می کشاند.

, در پائیز طبیعت صفت دیگری را بخود می گیرد برگ ها ی درختان شروع به ریختن می نماید ، هوا نسبتا سرد می شود.و زیبایی خاصی به این منطقه می دهد و هر روز گردشگران زیادی را به این منطقه زیبا می کشاند., در پائیز طبیعت صفت دیگری را بخود می گیرد برگ ها ی درختان شروع به ریختن می نماید ، هوا نسبتا سرد می شود.و زیبایی خاصی به این منطقه می دهد و هر روز گردشگران زیادی را به این منطقه زیبا می کشاند., در پائیز طبیعت صفت دیگری را بخود می گیرد برگ ها ی درختان شروع به ریختن می نماید ، هوا نسبتا سرد می شود.و زیبایی خاصی به این منطقه می دهد و هر روز گردشگران زیادی را به این منطقه زیبا می کشاند., در پائیز طبیعت صفت دیگری را بخود می گیرد برگ ها ی درختان شروع به ریختن می نماید ، هوا نسبتا سرد می شود.و زیبایی خاصی به این منطقه می دهد و هر روز گردشگران زیادی را به این منطقه زیبا می کشاند.,

زیبایی هایی که همه را یک جا می توان در منظقه شاه بهرام و در کنار رودخانه زیبای آن به یکجا دید و آن را ستود.

, زیبایی هایی که همه را یک جا می توان در منظقه شاه بهرام و در کنار رودخانه زیبای آن به یکجا دید و آن را ستود., زیبایی هایی که همه را یک جا می توان در منظقه شاه بهرام و در کنار رودخانه زیبای آن به یکجا دید و آن را ستود., زیبایی هایی که همه را یک جا می توان در منظقه شاه بهرام و در کنار رودخانه زیبای آن به یکجا دید و آن را ستود., زیبایی هایی که همه را یک جا می توان در منظقه شاه بهرام و در کنار رودخانه زیبای آن به یکجا دید و آن را ستود.,

 

,
---
, ---,
, ,
 
,
---
, , ---,
, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه