اخبار داغ

نظرات مسافران نوروزی از سفر به سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان از امنیت خوبی برخوردار است/ وضعیت بهداشتی نامناسب است/ به شهر زابل رسیدگی نمی شود

سیستان و بلوچستان از امنیت خوبی برخوردار است/ وضعیت بهداشتی نامناسب است/ به شهر زابل رسیدگی نمی شود
تعدادی از مسافران نوروزی در گفت و گو با عصر هامون ضمن ابراز گلایه از وضعیت نامناسب بهداشتی عنوان کردند: برخلاف شنیده ها سیستان و بلوچستان از امنیت خوبی برخوردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، طی روزهای اخیر شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی به استان سیستان و بلوچستان بوده ایم که روز به روز به میزان این مسافران اضافه می شود و تمامی دستگاه های اجرایی نیز در تلاش هستند که تا بهترین خدمات را به مسافران نوروزی ارائه دهند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
در ادامه خبرنگار اجتماعی عصرهامون به سراغ مسافران نوروزی رفت تا در خصوص میزان رضایت آن ها و گلایه ها به گفت و گو بپردازد.
 
,
,
, ,
 
,
یکی از مسافرین مشهدی که به اتفاق خانواده هر سال عید به سیستان و بلوچستان سفر می کند، به خبرنگار عصر هامون گفت: وضعیت شهر مناسب و تمیز بود و مردمان خیلی خوب و مهمان نوازی دارد.
,
وی با بیان اینکه پیش بینی کردیم که 10 روز میهمان مردم استان باشیم، افزود: تا کنون از براسان، پارک لاله و کلاته بازدید کرده ایم و از همه بیشتر از براسان خوشمان امده است.
,
 
,
, ,
 
,
یکی دیگر از مسافرین نوروزی که از کرج برای پنجمین بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده است، اظهار داشت: مسئولین به استان شما نمی رسند.
,
وی با بیان اینکه شهرستان زابل همان زابل 40 سال پیش است، افزود: در شهر زابل هیچ تغییری حاصل نشده است و مردم در فقر زندگی می کنند.
,
این مسافر با بیان اینکه تا کنون از شهر سوخته، کوه خواجه و تفتان بازدید کرده است، اضافه کرد: اینکه مسئولین تنها برای زاهدان هزینه کنند درست نیست.
,
 
,
, ,
 
,
مسافر دیگری که از مشهد به استان سفر کرده بود ، گفت: همسرم برای اولین بار است که به استان سفر می کند ولی خودم دفعه دومم است و دفعه قبل به زابل سفر کرده بودم.
,
وی با بیان اینکه وضعیت شهری خوب است، افزود: مسئولین باید از لحاظ بهداشتی بیشتر به شهر رسیدگی کنند چون مردم خود نمی توانند کاری انجام دهند .
,
 
,
, ,
 
,
وی در خصوص مشکلات آب شرب نیز ابراز گلایه کرده و بیان کرد: در سفری که به چابهار کرده بودیم آب مرتب قطع می شد و مشکل آب شرب داشیم.
,
وی از مسئولین خواست تا این مشکلات شهر را رفع کرده و کمی بیشتر وقت بگذارند.
,
این مسافر در خصوص مکان های تاریخی و دیدنی گفت: به خاطر تعریف های که از بازار استان شنیدیم تا کنون فقط بازار آمده ایم و خبری از مکان های دیدنی آن نداریم.
,
 
,
, ,
 
,
مسافر نوروزی که از استان خراسان رضوی شهرستان تایباد برای اولین بار به استان سفر کرده بود، گفت: با توجه به اینکه بنده فرهنگی هستم کار ستاد استقبال خیلی خوب بود مکان هایی که برای استراحت آماده کرده بودند مناسب بود.
,
وی ضمن ابراز گلایه از مسئولین شهری تصریح کرد: رسولی بازار مشهور زاهدان است اما تابلوهایی که بخواهد مسیر را برای مسافرین معرفی کند کم است.
,
وی از دیگر برنامه های خود، سفر به تفتان را عنوان کرد.
,
 
,
, ,
 
,
مسافر دیگری که از بیرجند به زاهدان سفر کرده بود، گفت: زاهدان نسبت به قبل خیلی تمیز شده قبلا که به استان سفر می کردیم وضعیت بسیار نامناسب بود اما اکنون بهتر شده است.
,
وی افزود: تا کنون از چهارراه رسولی، تفتان و براسان بازدید کرده ایم.
,
 
,
, ,
 
,
پیرمرد مشهدی که کارمند بازنشسته آستان قدس رضوی است، افزود: هر سال برای دیدن یکی از اقوام به زاهدان می آیم.
,
وی بیان کرد: تا کنون هیچ مکان تفریحی نرفته ام مگر این که میزبانان ما بخواهند امسال ما را هم با خود ببرند.
,
 
,
, ,
 
,
مسافر دیگری نیز که از مشهد به استان سفر کرده بود با بیان اینکه از مشهد مستقیم قشم رفتیم سپس به زاهدان امدیم ، افزود: تصمیم گرفتیم دو روز در زاهدان بمانیم سپس راهی شهر خود شویم.
,
وی که برای پنجمین بار است به زاهدان سفر می کند، خاطر نشان کرد: مردم استان مردم مهمان نواز و خونگرمی هستند.
,
وی با بیان اینکه وضعیت امنیتی استان تغییر کرده است، ادامه داد: هر سال به شمال کشور سفر می کردیم اما چند سالی می شود که به سیستان و بلوچستان سفر می کنیم.
,
وی افزود: از آنجایی که بازار سلیقه خانم هاست، بیشتر به بازار می آییم.
,
 
,
, ,
 
,
مسافر دیگری که از گلستان به سیستان و بلوچستان سفر کرده بود، گفت: از گلستان به شیراز، سپس قشم و از آنجا به زاهدان آمدیم.
,
وی با بیان اینکه برای دومین بار ست که به زاهدان می آید، تصریح کرد: شهر تمیزی و مردمی مهمان نوازی دارد.
,
وی ضمن رضایت از خدمات زائر سرا گفت: همه امکانات رفاهی مناسب بود و تنها به بازار این شهرستان می آییم.
,
 
,
, ,
 
,
مسافر گنبد کاووسی افزود: بعد از 20 سال برای نخستین بار به زاهدان سفر کردیم .
,
وی ادامه داد: شهر خوبی است و تا کنون تنها از بازار آن بازدید کردیم.
,
 
,
, ,
 
,
مسافر مشهدی ضمن ابراز رضایت از امنیت گفت: اماکانت رفاهی، بهداشتی ، سرویسی و حتی رستوران های این شهر معتبر نیست و وضعین نامناسبی دارد.
,
وی افزود: مکانی برای استراحت زائرین وجود ندارد و هتل های این شهرستان نیز از نظر بهداشتی خوب نیست .
,
  
,
, ,
 
,
مسافر دیگری که از شیراز به زاهدان سفر کرده بود، بیان کرد: برای اولین بار است که به استان سفر می کنیم چون پسرم سرباز بود آمدیم وضعیت شهر را ببینیم.
,
وی ادامه داد: تا کنون از چهارراه رسولی، مسجد مکی و موزه این شهرستان بازدید کردیم که از موزه آن بیشتر خوشمان آمد.
,
 
,
, ,
 
,
این مسافر با بیان اینکه بازار رسولی خوب بود ولی قیمت های آن با قیمت های شرایز تفاوتی نداشت، افزود: با توجه به اینکه شنیده بودیم این استان امنیت خوبی ندارد و با خانواده نباید به این شهر سفر کرد اما ما راضی بودیم و شهر نیز از امنیت خوبی برخوردار است.
,
 
,
, ,
 
,
مسافر سرایانی گفت: تا کنون هیچ جا نرفته ایم و تنها از بازار رسولی بازدید کرده ایم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه