اخبار داغ

رییس پلیس راه استان قزوین اعلام کرد:

افزایش 3 درصدی تصادفات در تعطیلات نوروزی

افزایش 3 درصدی تصادفات در تعطیلات نوروزی
رییس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: از 25 اسفندماه سال 95 که آغاز سفرهای نوروزی بود به دلیل وجود بارندگی‌ها و لغزندگی جاده‌ها با افزایش تصادفات روبرو بودیم که نسبت به سال گذشته متاسفانه 3 درصد افزایش داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 300 درصدی سفرها بودیم که متاسفانه به واسطه رعایت نکردن قوانین از سوی مسافران تصادفات نیز افزایش یافت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


رییس پلیس راه استان قزوین افزود: هم اکنون ترافیک در محور زنجان به قزوین، رشت به قزوین و قزوین به رشت نیمه سنگین است و از همه مسافران درخواست داریم که با توجه به حجم افزایش مسافرت‌ها قوانین را رعایت کنند. 

وی اذعان کرد: از 25 اسفندماه سال 95 که آغاز سفرهای نوروزی بود به دلیل وجود بارندگی‌ها و لغزندگی جاده‌ها با افزایش تصادفات روبرو بودیم که نسبت به سال گذشته متاسفانه 3 درصد افزایش داشت. 
این مسئول ابراز کرد: علت 70 درصد تصادف‌های نوروزی عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه گزارش شده است.

وی توصیه کرد: رانندگان در مسیرها با سرعت مطمئنه حرکت کنند، فاصله طولی را رعایت کرده و کمربند ایمنی خود را برای مسافران عقب خودرو نیز ببندند، در لاین اضطرار توقف نکنند و توقف غیرضرور در مسیر نداشته باشند. 

بیگلری در پایان گفت: با توجه به نزدیک شدن به اتمام تعطیلات مسافران زمان بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا شاهد افزایش ترافیک و تصادفات نباشیم. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه