اخبار داغ

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب خبر داد:

ثبت ۲۴۷۰ واقعه ازدواج در میاندوآب/ ولادت و ازدواج در مناطق شهری بیشتر از روستایی است

ثبت ۲۴۷۰ واقعه ازدواج در میاندوآب/ ولادت و ازدواج در مناطق شهری بیشتر از روستایی است
رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با اشاره به آمار وقایع حیاتی در این شهرستان، گفت: در سال گذشته تعداد دو هزار و ۴۷۰ مورد ازدواج در میاندوآب ثبت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا لقایی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه سال گذشته  دو هزار و ۴۷۰ مورد ازدواج در این اداره ثبت شده است، گفت: از این تعداد ازدواج ثبت شده، یک هزار و ۳۹۴ مورد شهری و یک هزار و ۷۶ مورد نیز روستایی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , زرین خبر,

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با اشاره به اینکه در سال گذشته، تعداد پنج هزار و ۲۳۷ واقعه ولادت در اداره ثبت احوال میاندوآب ثبت شده است، افزود:  از این تعداد دو هزار و ۷۳۳ مورد نوزاد پسر و دو هزار و ۵۰۴ مورد نیز نوزاد دختر بوده است.

,

وی تصریح کرد: از مجموع ولادت های ثبت شده، تعداد دو هزار  ۷۴۵ مورد شهری و دو هزار و ۴۹۲ مورد نیز روستایی بوده است.

,

لقایی هم چنین به آمار فوت سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: بررسی آمار ۱۲ ماهه سال گذشته، ثبت یک هزار و ۲۳۹ مورد واقعه وفات در اداره ثبت احوال میاندوآب نشان می دهد.

,

رئیس اداره ثبت احوال میاندوآب با اشاره به صدور ۹ هزار و ۵۴۱ فقره شناسنامه مکانیزه در ۱۲ ماهه سال گذشته، اظهار کرد: در این مدت بیش از ۳۰ هزار فقره کارت ملی هوشمند در میاندوآب صادر شده است.

,

لقایی تصریح کرد: در بین پسران نام های محمد، محمدطاها، علی، امیرعلی و حسین بیشترین فراوانی را در بین اسامی انتخابی والدین برای نوزداشان را داشته و در بین دختران نیز نام های فاطمه، زهرا، یسنا، رها و نازنین زهرا بیشتری فراوانی را داشته اند.

,

هم چنین بررسی آمارها نشان می دهد که آمار طلاق در مناطق شهری بیشتر از آمار طلاق در مناطق روستایی بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه