اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مدیریت جهادی ازالزامات تحقق شعار سال است

مدیریت جهادی ازالزامات تحقق شعار سال است
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مدیریت جهادی توسط مسئولان است و یکی از شاخصه های مدیریت جهادی نیز تلاش شبانه روزی و مستمر است نه بصورت کار تشریفاتی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو شعار امسال را که اقتصاد مقاومتی تولید اشتغال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است را سرلوحه کار مسولان عنوان کرد و گفت: این نامگذاری ها در پی اشراف واقع بینانه ای است که رهبر معظم انقلاب نسبت به جامعه ما دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: در ایام اتنخابات بنده و سایر نمایندگان دیگر وقتی به جاهای مختلف استان سرکشی می کردیم و اکنون نیز این روند را ادامه می دهیم مهمترین مشکل موجود در کشور که همه بدون استثنا به آن اذعان داریم بعد از مشکلات فرهنگی مشکل اشتغال است.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اما آنچه که بسیار حائز اهمیت است وجود فارغ التحصیلانی است که با مدارج علمی بالا متاسفانه بیکار هستند.

,

حجت الاسلام دیرباز بخشی از مشکلات موجود در این زمینه را مربوط به سیاست های غلط نظام آموزشی دانست و گفت: چراکه با نگاهی به سیستم آموزشی کشور می توان دریافت که آموزش ها بگونه ای است که فقط تخصص در امور نظری مدنظر می باشد.

,

وی اظهار داشت: در حالی که در کنار تخصص در امور نظری ، تخصص در مهارت های حرفه ای هم جز ضروریات است .

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری  افزود: با این شرایط و وضع موجود اقتصادی یکی دیگر از مشکلات کشور واردات کالاهای قاچاق می باشد که این موضوع نیز مزید بر علت مشکل بیکاری است.

,

حجت الاسلام دیرباز گفت: با این حال همانطوری که مقام معظم رهبری نیز فرموده اند کشور ایران کشوری است که متخصصین جوان و کارآمد بسیاری دارد و دولت نیز بایستی با فراهم کردن زمینه های کار و تولید از این ظرفیت موجود برای پیشرفت کشور استفاده نماید و البته این باور هم که همه انتظار پشت میز نشینی و کار دولتی داشته باشند نیز توقع بجایی نیست.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: از این رو آنچه تصور می شود در خصوص ارزیابی عملکرد دولت در این زمینه ها این است که دولت عزم برای بهبود شرایط داشته اما از تمام ظرفیت و توانایی خود استفاده نکرده است و هم اینک نیز آنچه که توقع مقام معظم رهبری و مردم است مدیریت جهادی است و یکی از شاخصه های مدیریت جهادی نیز تلاش شبانه روزی و مستمر است نه بصورت کار تشریفاتی.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه