اخبار داغ

دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان مطرح کرد:

مسئولان مشکلات محرومین را نادیده می گیرند / مدیران استان گیلان از مناعت طبع مردم سوء استفاده می کنند

مسئولان مشکلات محرومین را نادیده می گیرند / مدیران استان گیلان از مناعت طبع مردم سوء استفاده می کنند
دبیر جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی گیلان گفت: مدیران استانی بجای حل مشکلات استان از مناعت طبع محرومین سواستفاده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، نظر علی علیزاده دبیر و سخنگوی جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی گیلان در همایش گفتمان انقلاب اسلامی ضمن عرض خیر مقدم به مهدی بذرپاش از اعضای اصلی جبهه مردمی در کشور اظهار داشت: توسعه ی کانون های مختلف در جبهه با هدف توسعه و حضور تمام نیروهای انقلابی در جبهه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی تصریح کرد: این گونه می توانیم جمع وسیع تری را شناسایی کنیم و هفت نفر هیئت رئیسه ی کانون را انتخاب کنیم.

,

دبیر جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیگیری عمومی برای تشکیل کانون ها، بصورت استانی انجام می شود گفت: این کانون ها در همه ی شهرستان ها شکل میگیرد.

,

علیزاده با اشاره به اینکه این کار جدیدی است که در حال انجام است افزود: تمام تلاش بر این است که در نهایت به یک کاندیدای واحد برسیم.

,

دبیر جبهه مردمی انقلاب اسلامی در گیلان با بیان اینکه آنچه در صحنه ی اجرایی کشور جریان دارد برای انقلاب قابل تحمل نیست اذعان کرد: آسیبی که امروز به آرمان های انقلاب و بدنه ی نظام زده می شود برای بچه های انقلاب  قابل تحمل نیست.

,

وی هدف جبهه را ایجاد یک حکومت اسلامی و پیشبرد آرمان های امام دانست و یادآور شد: امروز محرومیتی که در این فضا وجود دارد واقعیتی است که با همه ی وجود می بینم و در این استان هم وجود دارد و بخش زیادی از مردم گیلان گرفتار این محرومیت ها هستند و مدیران استانی از مناعت طبع مردم سوءاستفاده می کنند.

,

علیزاده مردم گیلان را عاشق ولایت و نمونه ی بارز آن را شهدای مدافع حرم گیلانی دانست و افزود: شاهدش هم حماسه ی ۸دی بود که رهبر انقلاب مردم گیلان را هشیار خواندند و از گیلانیان تقدیر کردند.

, ۸دی,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه