اخبار داغ

پیش بازی ملوان و خیبر خرم آباد:

ماموریت ویژه ملوان برای شکست خیبری ها

ماموریت ویژه ملوان برای شکست خیبری ها
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی عرص رورز چهارشنبه و در چارچوب رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف تیم قعر جدولی خیبر خرم آباد می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  افق انزلی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر روز چهارشنبه ۱۶۶ فروردین به مصاف خیبر خرم آباد می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  افق انزلی,

قضاوت این دیدار بر عهده محمد ملکی است و در این دیدار حمزه علی سلیمی-امیر فلاح- ابوالحسن دلباز را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد و ناظر این دیدار نیز محمد امیری است.

,

هم اکنون ملوان با کسب ۵۰ امتیاز از ۲۹ بازی در رده چهارم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و با کسب هر سه امتیاز این دیدار می تواند به رده دوم جدول قرار گیرد و تیم خیبر خرم آباد نیز با کسب ۳۰ امتیاز از ۲۹ بازی در رده پانزدهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

,

در کارنامه ملوان در سه دیدار اخیر یک تساوی و یک برد و یک شکست ، چهار گل گل زده و چهار گل خورده ثبت شده است و حاصل این نتایج کسب ۴ امتیاز بوده است .
در کارنامه تیم خیبر خرم آباد در سه دیدار اخیر دو شکست و یک مساوی ثبت شده است، خیبر در این سه دیدار اخر هیچ گلی به ثمر نرسانده و تعداد گل های خورده این تیم دو گل است و حاصل این نتایج کسب تنها یک امتیاز از سه دیدار اخیر بوده است.

,
,

آخرین تقابل دو تیم به هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته اول مربوط است که ملوان در آن دیدار میزبان خیبر خرم آباد بود که با دو گل ملوان توانست خیبر خرم آباد را شکست دهد گل های ملوان را در دور رفت شهاب کرمی و یاسر وکیلی به ثمر رساندند تنها گل خیبر خرم آباد توسط محمد بیرانوند به ثمر رساند.

,

ملوان بر خلاف سه دیدار ابتدایی نیم فصل دوم که توانست با کسب نه امتیاز حداکثر امتیازات ممکن را بدست بیاورد در نه دیدار اخیر با توجه به دشوارتر بودن این دیدارها نتوانسته است که امتیازات خوبی بدست بیاورد ، قوهای سپید در این دیدار حساس به دنبال کسب پیروزی هستند تا بتوانند یک بار دیگر خود را به عنوان مدعی اصلی صعود به لیگ برتر مطرح کنند ، ملوان در صورت کسب پیروزی پر گل در این دیدار شانس صعود به رده اول جدول را دارند و در صورت پیروزی کم گل تا رده دوم جدول می تواند صعود کند و در صورت شکست احتمالی حتی می تواند تا رده پنجم جدول رده بندی نیز سقوط کند.

,

محمد آبشک و رضا اعتمادی به دلیل مصدومیت و صائب محبی و حامد نور محمدی به دلیل محرومیت از جمله غایبین ملوان در این دیدار هستند.

,

این دیدار راس ساعت ۱۶.۱۵ دقیقه از شبکه افلاک استان لرستان پخش می شود و دمای هوای شهرخحرم آباد در هنگام دیدار این دو تیم ۲۰ درجه سانتی گراد به همراه رطوبت ۱۶ درصد است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه