اخبار داغ

امام جمعه انزلی:

ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی، مهمترین ماموریت مجموعه های قرآنی است

ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی، مهمترین ماموریت مجموعه های قرآنی است
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین گفت: یکی از مهم ترین مأموریت هایی که مجموعه های قرآنی دارند این است که بتوانند این فرهنگ و اخلاق قرآنی را در جامعه ایجاد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری افق انزلی جمعی از اعضای خانه قرآن شهرستان انزلی با حضرت حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین دیدار  کردند و در خصوص مسائل قرآنی این شهرستان به گفت و گو پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری افق انزلی,

امام جمعه بندرانزلی در این دیدار فعالیت های قرآنی را یکی از مهم ترین و ضروری ترین فعالیت ها در جامعه اسلامی برشمرده و خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم در فعایت های قرآنی موفق باشیم چه از حیث برنامه ریزی، اجراء و اثرگذاری، بهترین خدمت را به نظام اسلامی کرده ایم.

,

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر توسعه فعالیت قرآنی و پیاده سازی تربیت قرآنی در جامعه را تاکید دارند افزود: یکی از مهم ترین مأموریت هایی که مجموعه های قرآنی دارند این است که بتوانند این فرهنگ و اخلاق قرآنی را در جامعه ایجاد کنند و اینگونه معظلات جامعه ما کمتر خواهد شد.

,

وی با تاکید بر اهمیت احساس مسئولیت در فعالیتهای قرآنی، گفت: برای آموزش عمومی قرآن همه باید احساس مسئولیت کنند، در این زمینه از دستگاه ها و افراد خیّر استفاده بیشتری کنید.

,

امام جمعه انزلی تصریح کرد: قرآن پایه و مبنای زندگی صحیح برای انسان هاست ، اگر سواد قرآنی را به مردم یاد ندهیم از لحاظ دینی بی سواد هستند.

,

گفتنی است پیش از سخنان امام جمعه انزلی ، آقای سیف الله مسرور؛ مسئول خانه قرآن کریم و دیگر اعضاء گزارشی در خصوص فعالیت های قرآنی مجموعه خود در سال گذشته ارائه کردند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه