اخبار داغ

مدیر شیلات زنجان خبر داد:

هدف گذاری تولید 11 هزارو 600 تن انواع آبزیان خوراکی در زنجان/900 هکتار از اراضی رود خانه قزل اوزن به تولید ماهی اختصاص پیدا می کند

هدف گذاری تولید 11 هزارو 600 تن انواع آبزیان خوراکی در زنجان/900 هکتار از اراضی رود خانه قزل اوزن به تولید ماهی اختصاص پیدا می کند
مدیر شیلات استان زنجان به شعار سال اقتصاد مقاومتی-اشتغال و تولید اشاره کرد و گفت: هدف گذاری شیلات استان زنجان برای تولید ماهیان خوراکی 11 هزارو 600 تن ماهی برای سالجاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود صیاد بورانی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه طبق شعار سال زیر ساخت های لازم برای تولید انواع ماهیان خوراکی و زینتی را در استان زنجان دارا هستیم، اظهار کرد: هفت هزار تن انواع ماهیان خوراکی برای نیاز مردم طی سال گذشته در استان زنجان تولید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه برای نیاز مردم استان زنجان هفت هزار تن ماهی خوراکی در استان زنجان تولید شده است، تصریح کرد: معادل هفت هزار تن تولید انواع ماهیان خوراکی در استان زنجان هفت هزار تن دیگر نیز انواع ماهیان خوراکی به هفت استان دیگر صادر شده است.

,

مدیر شیلات استان زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته هفت هزار تن انواع ماهیان خوراکی به سایر استان ها صادر شده است، افزود: ماهیان تولیدی در استان زنجان علاوه بر مصرف در شهرستانها به استانهای تهران، گیلان، مازندران،قزوین،قم،آذربایجان شرقی و البرز صادر شده است.

,

بورانی با بیان اینکه در بحث شعار سال در مورد اقتصاد مقاومتی شیلات استان زنجان پیشرو است، خاطرنشان کرد: در بحث تولید و اشتغال طی سال جاری برنامه ریزی هایی انجام شده است.

,

وی با اشاره به اینکه در راستای تولید و اشتغال تفاهم نامه ای با شرکت آب منطقه ای زنجان بسته شده است، گفت: 900 هکتار از اراضی حاشیه رودخانه قزل اوزن در راستای تولید و اشتغال مورد استفاده برای پرورش ماهیان خوراکی در استان زنجان قرار خواهد گرفت.

,

مدیر شیلات استان زنجان با بیان اینکه 900 هکتار از اراضی حاشیه رود خانه قزل اوزن در حوزه استحفاظی آب منطقه ای زنجان قرار دارد، اظهار کرد: رودخانه قزل اوزن در استان زنجان در محدوده شهرستانهای خدابنده، ایجرود، ماهنشان، زنجان و طارم قرار گرفته است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه