اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان

پنج ورزشکار گلپایگانی به تیم ملی دعوت شدند

پنج ورزشکار گلپایگانی به تیم ملی دعوت شدند
شمسی تصریح کرد : رشته های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال، کاراته، کشتی، بدنسازی و مسابقات سبک رکوردهای ورزشی توانسته اند در استان مقام های قهرمانی به دست آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار عالمان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان اظهار کرد : سال گذشته پنج نفر از ورزشکاران شهرستان در رشته های والیبال، فوتبال، بسکتبال، کاراته و کشتی به تیم ملی دعوت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان، ,

محمد رضا شمسی در جلسه ای که صبح امروز در اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد گفت : ۲۱ نفر از ورزشکاران ما نیز به تیم های مختلف استان دعوت شده اند .

,

وی عنوان کرد : ۳۶ رشته ورزشی در رده های سنی مختلف در گلپایگان وجود دارد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: رشته های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال، کاراته، کشتی، بدنسازی و مسابقات سبک رکوردهای ورزشی توانسته اند در استان مقام های قهرمانی به دست آورند.

,

شمسی گفت: سال گذشته توانستیم میزبانی ۵۰ مسابقه ورزشی را در گلپایگان داشته باشیم.

,

وی اضافه کرد : همچنین ۳۰ اعزام به صورت تیمی به شهرهای مختلف کشور داشتیم.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان بیان کرد : برگزاری همایش های پیاده روی و کوهنوردی در بخش های بانوان و خانوادگی و همچنین اعزام دوچرخه سواران به مشهد مقدس از جمله برنامه هایی بود که در سال گذشته انجام شد.

,

شمسی تصریح کرد : ما توانستیم در سالی که گذشت ۱۰ دوره آموزشی در رشته های فوتبال، والیبال، دو و میدانی، نجات غریق، آمادگی جسمانی و داوری فوتسال و ژیمناستیک برگزار کنیم.

,

وی با بیان اینکه ۳۰ گروه کوهنوردی در شهرستان گلپایگان فعالیت می کنند افزود : دو گروه از این تعداد تنها مختص به بانوان و بقیه خانوادگی و یا مخصوص آقایان هستند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان عنوان کرد : تشکیل اتاق فکر، کانون پیشکسوتان و خیرین و میزبانی مسابقات بزرگ کارهایی است که به دنبال اجرایی شدن آن در سال جدید هستیم.

,

شمسی با اشاره به اینکه همه پیشرفت های ورزشی گلپایگان را مدیون همکاری مسئولان شهرستان هستیم اضافه کرد : همه در جهت پیش برد ورزش شهرستان تلاش می کنیم.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه