اخبار داغ

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با دانا:

می‌توانیم در سال دو میلیون شغل ایجاد کنیم/ رقبا به ایجاد تفرقه میان نیروهای انقلابی دل نبندند+فیلم

می‌توانیم در سال دو میلیون شغل ایجاد کنیم/ رقبا به ایجاد تفرقه میان نیروهای انقلابی دل نبندند+فیلم
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم کسانی که می‌خواهند با ما رقابت کنند به دنبال تجمع و همکاری خودشان با یکدیگر باشند و خیلی به این دل نبندند که در بین نیروهای انقلابی مشکل و یا تفرقه‌ای ایجاد شود.
[

حمیدرضا حاج بابایی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص تلاش‌های جریان‌های رقیب برای ایجاد تفرقه میان نیروهای انقلابی اظهار داشت: نیروهای انقلابی نشان داده‌اند که هرکجا آن‌ها به عنوان دلسوزان کشور در کنار یکدیگر باشند یک حرکت بزرگ عمومی را تشکیل می‌دهند و امروز این حرکت در نسبت بسیار بالایی شکل گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ما امیدواریم کسانی که می‌خواهند با ما رقابت کنند به دنبال تجمع و همکاری خودشان با یکدیگر باشند و خیلی به این دل نبندند که در بین نیروهای انقلابی مشکل و یا تفرقه‌ای ایجاد شود.

,

کاندیدا دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حرکت نیروهای جبهه مردمی این‌بار بسیار مقتدرانه بود و همین موضوع باعث ایجاد نگرانی در دوستان رقیب ما شده که این ترس کاملا مشخص است.

,

حاج‌بابایی در خصوص برنامه‌اش برای ایجاد اشتغال در کشور عنوان کرد: 22 محور و موضوع در کشور تعریف شده و روی آن‌ها کار کارشناسی شده است، راه حل مشکلات این 22 حوزه مشخص شده و از همین امروز می‌توان این برنامه‌ها را اجرایی کرد.

,

وی گفت: از جمله این محور‌ها می‌توان به مباحثی از قبیل توسعه اشتغال، سرمایه‌گذاری، کشاورزی، صنعت، عدالت اجتماعی، مبارزه با مفاسد، خانواده، جمعیت، نظارت، شفافیت، قوه قضاییه اشاره کرد که همه با آمار و ارقام و کارهای کارشناسی است و پیش‌بینی ما این است که اگر یک دولت مقدر بر سرکار باشد می‌توانیم در سال چیزی حدود یک و نیم تا دو میلیون شغل ایجاد کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه