اخبار داغ

حجت الاسلام قرائتی:

مبلغان با فراگیری مهارت سخنرانی به نشر دین بپردازند

مبلغان با فراگیری مهارت سخنرانی به نشر دین بپردازند
رئیس ستاد اقامه نماز گفت: طلاب و مبلغان باید مهارت صحبت کردن در جمع ها و محافل گوناگون را بیاموزند تا مخاطب آنها خسته و یا زده نشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، حجت الاسلام محسن قرائتی عصر دیروز در جمع معتکفین مسجد امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت:اعتکاف اگرچه مستحب است اما در اعتکاف کارهای واجبی می توان انجام داد،باید تصمیمات مهمی بگیریم و ببینیم چه واجباتی زمین مانده و آنها را زنده کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  قم فردا,

 وی با بیان اینکه 22 واجب اصلی فراموش شده داریم،بیان داشت: یکی از این واجبات فراموش شده زکات است که باید مورد توجه باشد.

,

رئیس ستاد اقامه نماز گفت: خنده حلال در زندگی مردم ما حذف شده است، حوزه علمیه در این زمینه باید به صورت جدی وارد عمل شود و طلبه ها میتوانند مهارتهای گوناگون اعم از خنداندن حلال، مهارت صحبت با وهابیت، مهارت آموزش قرآن،آموزش احکام،آموزش گفتن حدیث و ... را بیاموزند و تبلیغ کنند.

,

قرائتی ابراز داشت:طلاب و مبلغان باید مهارت صحبت کردن در جمع ها و محافل گوناگون را بیاموزند تا مخاطب آنها خسته و یا زده نشوند.

,

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات کشور مشکل مدیریت است، باید بتوانیم در هر شرایطی زندگی مان را مدیریت کنیم.

,

رئیس ستاد اقامه نماز بیان داشت: کسانی که معتکف می شوند خود را در زمینه های دینی تقویت کنند و بعد از اعتکاف این موضوع را حفظ کنند، به طور کلی باید خودمان را مجهز کنیم چون دشمن  شبهه های فراوانی در میان جوانان ایجاد می کند.

,

قرائتی با اشاره به بی کاری دانشجویان گفت: باید محتوای درس ها در مدارس در حوزه ها و در دانشگاه ها عوض شود و مهارت های گوناگون هم آموخته شود.

,

وی با تاکید بر لزوم تدبر در قرآن کریم افزود: جوانان توجه کنند که قرآن در زندگی کتاب اصلی آنها باشد  و طلبه ها یک دور قرآن و نهج البلاغه را مباحثه کنند.

,

رئیس ستاد اقامه نماز با بیان اینکه پر مطلب ترین کتاب، قرآن است، ابراز داشت: باید قرآن و نهج البلاغه را بخوانیم، بیاموزیم، بفهمیم و آن را به دیگران هم آموزش دهیم  و وقتی دعا می کنیم همه را دعا کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه