اخبار داغ

کمبود نیرو در کلینیک ویژه دندانپزشکی بیمارستان امام خمینی/ درمان یک هزار و ۷۰۰ نفر در طی سه ماه

کمبود نیرو در کلینیک ویژه دندانپزشکی بیمارستان امام خمینی/ درمان یک هزار و ۷۰۰ نفر در طی سه ماه
مسول کلینیک دندانپزشکی زابل عنوان کرد: کلینیک دندانپزشکی زابل در اواخر آذرماه سال گذشته آغاز به کار کرده که در طی این مدت کوتاه تا پایان سال ۱۳۹۵ به یک هزار و ۷۹۶ نفر خدمات درمانی ارائه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم الهی نیا در گفتگو با خبرنگار اوشیدا ابراز داشت: کلینیک ویژه دندانپزشکی بیمارستان امام خمینی در تاریخ ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۵ توسط وزیر بهداشت با هدف دسترسی آسان مردم به خدمات دندانپزشکی، کاهش پرداختی از جیب مردم، ارائه خدماتی دندانپزشکی که در مراکز دیگر بهداشتی و درمانی ارایه نمی شود افتتاح شد.

وی با عنوان اینکه امکانات این کلینیک باعث جذب متخصصین در رشته دندانپزشکی می شود، ادامه داد: امکانات این کلنیک باعث صدور مجوز جهت گرفتن دانشجو در رشته بهداشت و دهان از طرف وزارت بهداشت می شود که این کار در آینده تبدیل به گرفتن دانشجو در رشته دندانپزشکی خواهد شد.

الهی نیا تصریح کرد: هم اکنون چهار نفر دندانپزشک در شیفت صبح همه روزه حتی روزهای تعطیل مشغول ارائه خدمت به مراجعه کنندگان می باشند که در آینده نزدیک در شیفت بعدازظهر و شب هم به صورت شبانه روزی ارائه خدمت خواهند کرد.

مسول کلینک دندانپزشکی زابل با بیان اینکه فعلا با کمبود نیروی مواجه هستیم، تاکید کرد: مجوز شبانه روزی برای اورژانس های دندانپزشکی صادر شده است.

وی همچنین گفت: این مرکز دارای ۱۲ اتاق درمانی می باشد که در این راستا جانمایی ۱۴ یونیت انجام شده که در حال حاضر ۹ یونیت نصب شده است همچنین این مرکز علاوه بر رادیوگرافی پرتابل دندان دارای دستگاه پانورامیک OPG از طرف وزارت بهداشت شده که در حال انتقال به زابل می باشد.

الهی نیابا عنوان اینکه این مرکز در ایام تعطیلی نوروز ۹۶ به تعداد ۲۴۴ نفر خدمات درمانی ارائه داده است، بیان داشت: تعرفه های این مرکز در بعضی خدمات تا نصف تعرفه بخش خصوصی است حتی در بعضی خدمات این تعرفه کمتر از نصف بخش خصوصی می باشد.

مسئول کلینک دندانپزشکی زابل خاطرنشان کرد: این مرکز دارای بخشهای تشخیص بیماری های دهان ودندان، جراحی، پریو، پروتز، ترمیمی، اندو (درمان ریشه)، اطفال، رادیو گرافی، اتاق استریل، تاریکخانه و اتاق مقیمی که دندانپزشک شبها و در ایام تعطیلی در مرکز حضور داشته باشند می باشد.

انتهای پیام///

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه