اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم دره:

حضور بیش از ۵۵۰ نفر در مراسم اعکتاف شهرستان خرم دره+ عکس

حضور بیش از ۵۵۰ نفر در مراسم اعکتاف شهرستان خرم دره+ عکس
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم دره از حضور ۵۶۴ نفر در مراسم اعتکاف شهرستان خرم دره خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی مقدم در گفت وگو با نبض سحر ضمن تبریک میلاد امام علی(ع) و تسلیت ایام وفات حضرت زینب(س) گفت: امسال در شهرستان خرمدره مراسم معنوی اعتکاف با شکوه هر چه تمامتر در حال برگزاری است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر,

وی با اشاره به تعداد معتکفین گفت: امسال  در شهرستان خرم دره ۵۶۴ نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کرده اند که از این تعداد ، ۶۰ نفر در روستای نصیرآباد ، ۳۵ نفر در اردجین است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم دره  با اشاره حضور پرشور نوجوانان و جوانان در این مراسم گفت: محل اعتکاف برادران در مسجد رسول الله(ص)و محل اعتکاف خواهران در مسجد جامع شهرستان است  که قشر نوجوانان و جوانان حضور بسیار پررنگی دارند.

,

مقدمی با اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی برای معتکفین گفت: در این ایام  سخنرانان برجسته و مجرب  در جمع معکتفین حضور پیدا می کنند و همچنین برنامه های ادعیه و مولودی و عزاداری در ایام برای معتکفین در نظر گرفته شده است .

,

وی با اشاره به این که اعتکاف عبادتی مستحبی است گفت:  که علاوه بر این که تأسّى به پیامبر اکرم صلّى الله علیه و آله و سلم است و داراى ثواب عظیم مى‌باشد.

,

 

,

ا

, , , , ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه