اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان :

آب‌شیرین‌کن صد هزار مترمکعبی بندرعباس شهریور ماه وارد مدار می شود

آب‌شیرین‌کن صد هزار مترمکعبی بندرعباس شهریور ماه وارد مدار می شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: مرحله اول آب‌شیرین‌کن صد هزار مترمکعبی شهر بندرعباس با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب شهریور امسال وارد مدار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ امین قصمی با اشاره به افتتاح مرحله اول آب‌شیرین‌کن صد هزار مترمکعبی شهر بندرعباس گفت: ین مرحله با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب شهریور امسال وارد مدار می‌شود و تا پایان سال ۹۶ نیز، ۳۰ هزار مترمکعب دیگر درمجموع ۵۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

وی افزود: در حال حاضر آب‌شیرین‌کن صد هزار مترمکعبی شهر بندرعباس ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و برای بهره‌برداری از این آب‌شیرین‌کن ۲۴۰ میلیون دلار اختصاص داد شده است.

,

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان بیان کرد: اکنون نیاز آبی شهر بندرعباس، بندر خمیر و صنایع غرب بندرعباس، حدود ۳ هزار لیتر بر ثانیه است که این میزان با اعمال مدیریت فشار، توزیع و مصرف، کاهش سهم صنایع و محدود کردن آن به مجتمع‌های مسکونی صنایع به ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر بر ثانیه کاهش‌یافته است.

,

قصمی خاطر ننشان کرد: آب‌شیرین‌کن صد هزار مترمکعبی شهر بندرعباس در نزدیکی صنایع بزرگ در غرب بندرعباس در دست‌ساخت است که در حال حاضر آب بیش از ۱۲۲ هزار نفر از مردم هرمزگان در بنادر و جزایر از آب‌شیرین‌کن‌ها تأمین می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه