اخبار داغ

آیت الله صدیقی:

ضد انقلاب قصد فتنه انگیزی در انتخابات را دارد/با هوشیاری کامل به مقابله با اهداف دشمن بپردازیم

ضد انقلاب قصد فتنه انگیزی در انتخابات را دارد/با هوشیاری کامل به مقابله با اهداف دشمن بپردازیم
امام جمعه تهران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: افرادی که به مقام معظم رهبری و ولایت اعتقادی ندارند، قصد دارند فضای انتخابات را فتنه انگیزانه پیش ببرند که در این زمینه باید آگاه و هوشیار باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سایت  قم فردا، آیت الله صدیقی  در جمع معتکفین مسجد امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: در این دنیا ما باید علم های گوناگون را از منابع متعدد و گوناگون بیاموزیم که این منابع گاهی عقلی،احساسی،تجربی و نظری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت  قم فردا,

وی با اشاره به فراسیدن سال روز وفات حضرت زینب(س) افزود: باید کارهایی کنیم که علم ما خدایی و زینبی باشد، حضرت زینب(س) به هرچه که خدا گفته بود به خوبی عمل کرد، سختی هایی که آن حضرت در کربلا و در اصارت کشید بسیار طاقت فرسا بود، در دشت کربلا تعبد حضرت زینب(س) بود که ایشان ساکت ماند، ماموریت اصلی حضرت زینب در شام بود.

,

امام جمعه تهران گفت: اگرانسان مقصدش خدا باشد تمام کارهایش را برای رضای خدا انجام می شود، یکی از فرصتهای خودسازی و نزدیک شدن به خدا همین ماه مبارک رجب است که باید از این ماه عزیز نهایت استفاده را ببریم.

,

آیت الله صدیقی بیان داشت: اگر ایمان انسان واقعی باشد برای آدم آرامش و امنیت می آورد، پس شما معتکفین عزیز این سه روز را قدر بدانید و نهایت استفاده را داشته باشید.

,

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: افرادی که به مقام معظم رهبری و انقلاب اعتقادی ندارند، قصد دارند فضای انتخابات را فتنه انگیزانه پیش ببرند که در این زمینه باید آگاه و هوشیار باشیم.

,

امام جمعه تهران بیان داشت: برای سرنوشت انتخابات دعا کنید تا رئیس جمهور خوبی سرکار بیاید و چهار سال نفس راحت بکشیم و هر روز دغدغه نداشته باشیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه