اخبار داغ

رئیس کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق و ارز گناباد خبر داد:

تشکیل ۱۳۰ پرونده کالای قاچاق در گناباد / جریمه ۴ میلیارد ریالی برای متحمان

تشکیل ۱۳۰ پرونده کالای قاچاق در گناباد / جریمه ۴ میلیارد ریالی برای متحمان
رئیس کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق و ارز گناباد گفت: در سال گذشته 130 فقره پرونده قاچاق صنفی و اداره آگهی توسط تعزیرات حکومتی در گناباد تشکیل که ارزش ریالی اجناس قاچاق این پرونده‌ها حدود 4 میلیارد و 329 میلیون ریال بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای گناباد، محمدعلی نبی پور در اولین جلسه کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق و ارز گناباد که ظهر امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: رونق اقتصادی صرفاً با حمایت از واحدهای تولیدی محقق نمی‌شود بلکه در راستای رونق اقتصادی باید با واردات کالای قاچاق مقابله جدی صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای گناباد,

وی اظهار کرد: مبارزه با کالای قاچاق، تلاش برای رونق اقتصادی و اشتغال سبب بهبود وضعیت اقتصادی کنونی کشور می‌شود.

,

نبی پور هم‌افزایی در مبارزه با کالای قاچاق و ارز را مهم ارزیابی کرد و افزود: در سال‌های اخیر بین قوای سه‌گانه اهتمام ویژه‌ای برای مبارزه با کالای قاچاق صورت گرفته است و این هم‌افزایی نقش مؤثری در کاهش واردات کالاهای قاچاق داشته است.

,

فرماندار گناباد بابیان اینکه در سال گذشته 130 فقره پرونده قاچاق صنفی و اداره آگهی توسط تعزیرات حکومتی در گناباد تشکیل‌شده است، افزود: ارزش ریالی اجناس قاچاق این پرونده‌ها حدود 4 میلیارد و 329 میلیون ریال بوده است که از این تعداد پرونده 112 فقره مختومه و متهمین به حدود 4 میلیارد و 242 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

,

نبی پور ادامه داد: از سال گذشته 18 پرونده در روند رسیدگی اداره تعزیرات حکومتی گناباد قرار دارد.

,

وی به کشف 6 نوع کالای قاچاق به ارزش 340 میلیون ریال از دی‌ماه سال گذشته تاکنون خبر داد و تصریح کرد: این کالاهای قاچاق شامل برنج، سموم کشاورزی، پارچه، کفش و قرص‌های انسانی بوده که در این راستا 8 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره تعزیرات حکومتی گناباد داده شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه