اخبار داغ

گزارش خبری؛

سفرهای انتخاباتی دولتی ها به خراسان‌‌جنوبی یکی پس از دیگری/ وزیر ارتباطات برخلاف سفرچندساعته قبل این بار چند روز در استان ماند

سفرهای انتخاباتی دولتی ها به خراسان‌‌جنوبی یکی پس از دیگری/ وزیر ارتباطات برخلاف سفرچندساعته قبل این بار چند روز در استان ماند
سفرهای استانی دولتی ها سیاستی برای تبلیغات عملکرد توخالی دولت توسط دولتی ها در سفر به استان ها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، جریانات و فعالین سیاسی کشور به طور جدی‌تری به صحنه رقابت‌ها آمده و برای گزینه‌های انتخاباتی خود شروع به تبلیغ و سازماندهی نیرو می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، , .,

 

,

در همین راستا چند وقتی است که جنب و جوش های انتخاباتی درون کابینه شروع شده و وزرای دولت در سفرهای خود به استان‌های مختلف به دنبال جلب رای مردم در حمایت از رئیس جمهور فعلی هستند.

, .,

 

,

در یک ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری، سفرهای تبلیغاتی دولتی ها به استان ها آغاز شده است، واعظی که در سال دوم کار دولت تنها یک سفر نیم روزه به خراسان جنوبی داشت؛ در این فاصله کوتاهِ مانده به انتخابات و برای اهداف انتخاباتی خود، به شش شهرستان استان از جمله بیرجند، قاین، سرایان، بشرویه، فردوس و طبس سفر کرد.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که برای تبلیغات انتخاباتی به این استان سفر کرده است برنامه اصلیش در شهرستان‌ها حضور در شورای اداری شهرستان‌ها، بیان عملکرد دولت، دستاوردهای برجام و ارائه آمار از افزایش رشد اقتصادی و خروج از رکود در کشور است.

,

 

,

جلسات شورای ادارای شهرستان ها، میتینگ تبلیغاتی و انتخاباتی وزیر ارتباطات بود.

,

 

,

بخشی از سخنان وزیر ارتباطات در سفر به خراسان جنوبی:

,

روحانی اعتقاد داشته که دولت متکی به مردم است؛ همین که توانستیم تورم کشور را از ۴۰ درصد به زیر هشت درصد برسانیم بسیار خوب است.

,

 

,

ما تلاش کردیم تورم را پایین بیاوریم و خیلی تلاش شد که رونق به وجود آید.

,

 

,

سال بعد از تحریم، سال ۹۵ بوده و اگر مولفه ها را تحلیل کنید؛  700 هزار شغل ایجاد کردیم و این گام بسیار خوبی است.

,

 

,

دو انتخابات بسیار مهمی پیش رو داریم که ما می‌توانیم در معیشت مردم تغییر ایجاد کنیم و با همدلی مردم در ابتدای دولت رشدمان منفی بود و بعد تقویت شد و امسال با محاسبه ای که شد امسال بالای هفت رشد اقتصادی داریم.

,

 

,

امید است این جوانه اقتصاد در سال ۹۵ در سال ۹۶ و ۹۷ به بار بنشیند.

,

 

,

واعظی تصریح کرد: مردم می فهمند و نمی خواهند و عملکردها را که می بینند می دانند به چه کسانی رای می دهند و این مردم، ملتی هستند که می تواند پشت رهبر باشد و خودش مشکلات را حل کند.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید این سیاست را دنبال کنیم که از فرصت‌ها از جمله انتخابات استفاده کنیم تا اقتدار خود را نشان دهیم و امید است که با هم این کشور را بسازیم.

,

 

,

در ایام نزدیک به انتخابات، دولت برای پوشاندن عملکرد توخالی خود، دست به دامن سفرهای استانی شده است تا با بیان سخنانی انتخاباتی، بتوانند مردم را با خود همراه کنند.

,

 

,

سفر روحانی در دوم فروردین ماه سال جاری و هم چنین دو سفر وزیر بهداشت به استان به فاصله یک ماه نشان از این دارد که دولتی ها در آستانه انتخابات می خواهند نگاه و دیدگاه مردم را به سمت و سوی کاندید مورد نظر خود سوق دهند و نتیجه خاص خود را از آن بگیرند.

,

 

,

هم چنین استاندارخراسان جنوبی از سفر معاونان رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در اردیبهشت ماه سال جاری به استان خبرداد.

,

 

,

این سفرهای استانی در آستانه انتخابات خود تبلیغی برای کاندیدای مورد نظر دولتی ها است.

,

با توجه به اینکه یکی از افراد معتمد، اصلح و مقبول خراسان جنوبی به عنوان کاندید ریاست جمهوری مطرح شده است و به طور حتم درصد زیادی از رای مردم ولایتمدار این استان همانند گذشته قابل پیش بینی است دولت از هر فرصتی برای تبلیغات خود مخصوصا در ایام نزدیک به انتخابات بهره می برد و این استان مورد توجه ویژه آنها است به طوری که در اردیبهشت ماه و در روزهای نزدیکتر به انتخابات نیز باید شاهد حضور دولتی ها در استان باشیم.

,

 

,

هم چنین طبق قانون، انجام فعالیت های انتخاباتی در جهت حمایت یا مخالفت با هرکدام از نامزدهای انتخابات توسط برخی اشخاص که دارای مسئولیت‌های دولتی و نظامی هستند ممنوع بوده و این افراد حق فعالیت تبلیغی ندارند.

, .,

 

,

ماده ۱۶ سیاست های کلی انتخابات که چندماه قبل توسط رهبری عزیز انقلاب ابلاغ شد نیز به روشنی به این موضوع اشاره کرده است. در این ماده آمده گروه های زیر را از شرکت در فعالیت های تبلیغی نامزدها منع کرده است: “ممنوعیت ورود نیروهای مسلح، قوای سه گانه اعم از وزارتخانه ها و دستگاه های تابعه آنها، دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و نهادهای عمومی در دسته بندی های سیاسی و جناحی انتخاباتی و جانبداری از داوطلبان.”

, .”,

 

,

به هر حال دولت‌ها در سال های آخر فعالیت خود و در آستانه انتخابات همواره زیر ذره بین رسانه ها و افکار عمومی مردم هستند و می دانند بهتر است، با حرکات سنجیده هرگونه شائبه کار تبلیغاتی با استفاده از ابزار و امکانات دولتی را برطرف کنند؛ هرچند این خواسته کمی آرمانی به نظر می رسد؛ در نهایت مردم هستند که می بینند این سفرها نتیجه ای ندارد، قضاوت می کنند و در انتخابشان به آنچه درست می پندارند، عمل می کنند.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه