اخبار داغ

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی:

توزیع چندین ماشین گل در سفر یک وزیر به استان جنبه تبلیغاتی دارد/ متاسفانه بودجه بیت المال به نفع فرد و گروه خاصی هزینه می‌شود

توزیع چندین ماشین گل در سفر یک وزیر به استان جنبه تبلیغاتی دارد/ متاسفانه بودجه بیت المال به نفع فرد و گروه خاصی هزینه می‌شود
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی گفت: برخی از جلساتی که چند وقت اخیر در استان برگزاری می شوند جنبه تبلیغاتی برای ستادهای انتخاباتی دارند و افرادی که به این جلسات دعوت شده بودند عضو ستادهای انتخاباتی برخی افراد بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام علی محمدی، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی گفت: متاسفانه در این استان تبلیغات زود هنگام انتخاباتی شروع شده است و افرادی در این زمینه دخیل هستند که باید مجری قوانین باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، ,

وی افزود: برخی از جلساتی که چند وقت اخیر در استان برگزاری می شوند جنبه تبلیغاتی برای ستادهای انتخاباتی دارند و افرادی که به این جلسات دعوت شده بودند عضو ستادهای انتخاباتی برخی افراد بودند.

,

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در یک شهرستانی از خراسان جنوبی که مردم بسیار نیازمند هستند چندین ماشین مملو از گل توزیع می شود و این کار جز جنبه تبلیغاتی هدف دیگری ندارد.

,

حجت الاسلام محمدی یادآورشد: برگزاری ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی کار درستی است و قوه قضاییه در بحث انتخابات یک نیروی مستقل است که برای پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی فعالیت می کند.

,

وی تصریح کرد: پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات باید به موقع صورت بگیرد چراکه در انتخابات گذشته یک سری تعلل هایی در خصوص رسیدگی و پیگیری جرائم انتخاباتی در استان وجود داشت.

,

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: از همه درخواست دارم که بحث رسیدگی به جرائم را جدی بگیرند و حق همه مردم باید رعایت شود.

,

 

,

محمدی تاکید کرد: بودجه بیت المال در جاهایی هزینه می شود که به نفع فرد یا گروه خاصی است اما متاسفانه همه ما در برابر این موضوع سکوت می کنیم.

,

وی گفت: باید سعی کنیم در برنامه های انتخاباتی دین خود را به دنیای دیگران نفروشیم چراکه انتخابات به پایان می رسد و آنچه که باقی می ماند عمل من و شما است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه