اخبار داغ

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی:

باید نسبت به تجمعات انتخاباتی مراقبت کرد/ اختصاص تعدادی شعب ویژه برای برخورد صریح با جرائم انتخاباتی در استان

باید نسبت به تجمعات انتخاباتی مراقبت کرد/ اختصاص تعدادی شعب ویژه برای برخورد صریح با جرائم انتخاباتی در استان
دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی یادآورشد: تعدادی شعب ویژه در سطح خراسان‌جنوبی برای برخورد صریح و قانونی با جرائم انتخاباتی اختصاص داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا، دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی  در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی اظهار کرد: این ستاد در ایام انتخابات گذشته کارنامه قابل قبولی در خراسان جنوبی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان, خاورستان, ،, ,

وی به دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: در این راستا ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی در استان ها آغاز به کار کرده است اما متاسفانه این ستاد در خراسان جنوبی دیرتر تشکیل شده است.

,

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی یادآورشد: تشکیلات قضایی باید اقداماتی را برای پیشگیری از جرم انجام بدهند که این ستاد برای تعامل با شوراها و حوزه های مختلف در زمینه پیشگیری، پیش بینی و برخورد با جرائم تشکیل شده است.

,

حجت الاسلام وحدانی نیا گفت: اولین هدف ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی، پایش و رصد مداوم اقدامات انتخاباتی است.

,

 

,

وی ادامه داد: دومین هدف هماهنگی با دستگاه های اجرایی در راستای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی است.

,

وحدانی نیا اظهارکرد: با توجه به اینکه تبیین برنامه های پیشگیری از جرائم انتخاباتی از دیگر اهداف ستاد است، در راستای این ستاد باید شرح وقایع در حوزه استان به مرکز انتقال داده شود چراکه هدف اصلی توجیه و ارشاد نسبت به تشکل ها و احزاب است.

,

وی تصریح کرد: در استان وضعیت های خاصی وجود دارد که در این راستا باید یک سری مراقبت هایی وجود داشته باشد.

,

 دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در فضای سایبری ممکن است زودتر از موعد وارد تبلیغات شوند و نیاز به نظارت در این بخش است.

,

وحدانی نیا بیان کرد: با توجه به اینکه هدف ما برگزاری یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری است، تلاش خواهیم کرد تا تخلفی در این حوزه صورت نگیرد و دشمن هم بیکار ننشسته است و یک سری فعالیت هایی دارند که باید برای خنثی سازی نقشه های دشمن آماده باشیم.

,

وی ضمن تاکید بر اهمیت انتخابات شوراها، گفت: رسانه ملی در زمینه آگاهی بخشی به عموم جامعه نقش مهمی در پیشگیری از تخلفات و جرایم دارد.

,

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی یادآورشد: تعدادی شعب ویژه در سطح خراسان‌جنوبی برای برخورد صریح و قانونی با جرائم انتخاباتی اختصاص داده شده است و این دستور العمل از مرکز به استان ها ابلاغ شده است.

,

وحدانی نیا با اشاره به اینکه با توجه به اینکه خراسان جنوبی یک استان فرهنگی و دانشگاهی است، یادآورشد: باید نسبت به تجمعات انتخاباتی مراقبت هایی صورت گیرد و از صدور مجوز برای سخنرانی افرادی که هدفشان ایجاد بی نظمی است جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه