اخبار داغ

تعیین رؤسای ستادهای تبلیغاتی روحانی در خراسان جنوبی؛

تعیین رئیس ستاد انتخابات؛ اقدام زودهنگام رئیس جمهور/ اختلافات؛ عامل تعیین دو رئیس و دو ستاد برای روحانی در خراسان جنوبی

تعیین رئیس ستاد انتخابات؛ اقدام زودهنگام رئیس جمهور/ اختلافات؛ عامل تعیین دو رئیس و دو ستاد برای روحانی در خراسان جنوبی
رئیس ستادهای انتخابات روحانی در سراسر کشور تعیین شده اند، اما امسال در خراسان جنوبی نه تنها مثل دور گذشته مهدی آیتی به عنوان رئیس ستاد انتخابات معرفی نشده بلکه تاکنون دو ستاد تبلیغاتی برای این کاندیدا ایجاد شده و محمد دیمه ور و محسن آیتی( پسر دایی مهدی آیتی) به عنوان رئیس ستاد انتخابات روحانی معرفی شده اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، هم اکنون انتخابات مهم ریاست جمهوری کشور در پیش رو است و معمولا قبل از برگزاری این انتخابات ، ستادهای انتخاباتی کاندیداها در تمام استان ها و شهرستان های کشور برای پیاده سازی های برنامه ها و تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مورد نظر راه اندازی می شود. همچنین در هر استانی، یکی از افراد همسو با کاندیدا و صاحب نظر در عرصه سیاست به عنوان رئیس ستاد انتخابات تعیین می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,

با توجه به اینکه هنوز تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری اعلام نشده است، تاکنون به جز حسن روحانی رئیس جمهور کشور، کسی برای ایجاد ستادهای تبلیغاتی در استان ها اقدام رسمی نکرده است . اما علی رغم اینکه هنوز تایید صلاحیت آقای روحانی معلوم نشده است، وی در اقدامی زودهنگام، نسبت به تعیین رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی در بسیاری از استان ها از جمله خراسان جنوبی اقدام کرده است.

,

رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی روحانی در خراسان جنوبی در دور قبل مهدی آیتی بود اما امسال در خراسان جنوبی نه تنها مثل دور گذشته مهدی آیتی به عنوان رئیس ستاد انتخابات معرفی نشده بلکه تاکنون  دو ستاد تبلیغاتی برای این کاندیدا ایجاد شده که در همین راستا تاکنون دو نفر؛ محمد دیمه ور و محسن آیتی( پسر دایی مهدی آیتی) به عنوان رئیس ستاد انتخابات روحانی معرفی شده اند .

,

محمد دیمه ور با امضائ شریعتمداری به عنوان مسئول ستاد استانی تعیین شده و محسن آیتی به عنوان مسئول ستاد روحانی از سوی حزب اعتدال و توسعه استان و با امضای جنتی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد معرفی شده است .

,

البته ابلاغ مسئول ستاد جداگانه در انتخابات قبلی هم برای روحانی رخ داد که البته در همان زمان هم باعث اختلافاتی در بین کارکرد آنها شد . همین ابلاغ دو ستاد برای روحانی نیز نشان از اختلافات درون گروهی برای تبلیغ بر روی روحانی است که نمونه ای از آن را در انتخابات قبلی نیز شاهد بودیم.

,

این در حالی است که معمولا رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی برای دور دوم یک کاندیدا، همان فردی است که در دور اول به عنوان رئیس ستاد انتخابات تعیین شده بود که در این خصوص می توان به آقای امینی رئیس ستاد روحانی در خراسان رضوی اشاره کرد، اما امسال جای مهدی آیتی در ستاد انتخاباتی روحانی خالی است.

,

نظر مهدی آیتی که رئیس ستاد روحانی در انتخابات یازدهم و همچنین یکی از چهره های معروف اصلاحات در خراسان جنوبی است؛ در خصوص عملکرد و سیاست های روحانی تغییر کرده که وی به عنوان رئیس ستاد تبلیغات در این دور از انتخابات، انتخاب نشده است.

,

مهدی آیتی در این اواخر با مصاحبه به خبرگزاری های مختلف از جمله خاورستان و فارس نسبت به عملکرد دولت یازدهم نقدهای مختلف و اساسی مطرح کرده است.
اینکه رئیس ستاد روحانی در دور یازدهم ریاست جمهوری این بار به یکی از منتقدان اصلی دولت تبدیل شده جای تامل بسیار دارد .

,
,

 

,

واگویه های مهدی آیتی در خصوص دولت یازدهم را می توانید از لینک های ذیل دریافت کنید :

,

 

,

مهدی آیتی در گفت‌و‌گوی تفصیلی با فارس:

,

شب بخیر آقای روحانی! دولت به پایان رسید اما وعده‌ها عملی نشد/عارف با توصیه‌، رئیس شورای سیاست‌گذاری شد/ اصلاح‌طلبان باید روحانی را طلاق سیاسی بدهند

, شب بخیر آقای روحانی! دولت به پایان رسید اما وعده‌ها عملی نشد/عارف با توصیه‌، رئیس شورای سیاست‌گذاری شد/ اصلاح‌طلبان باید روحانی را طلاق سیاسی بدهند,

 

,

بخش اول/ مهدی آیتی در گفت‌وگوی تفصیلی با خاورستان:

,

شاخص‌های دولت روحانی نسبت به احمدی‌نژاد رشد نداشته است/ روحانی مدیر اجرایی قوی و موفقی نیست

, شاخص‌های دولت روحانی نسبت به احمدی‌نژاد رشد نداشته است/ روحانی مدیر اجرایی قوی و موفقی نیست,

 

,

رئیس ستاد تبلیغاتی روحانی در گفتگو با خاورستان / بخش دوم

,

حمایت از روحانی از سرناچاری و انتخاب بین بد و بدتر است / اصلاحات هیچ چاره ای ندارد که از روحانی حمایت کند

, حمایت از روحانی از سرناچاری و انتخاب بین بد و بدتر است / اصلاحات هیچ چاره ای ندارد که از روحانی حمایت کند,

 

,

مهدی آیتی در بازدید از غرفه خراسان جنوبی در نمایشگاه مطبوعات:

,

برآورده نشدن انتظارات مردم از دولت، باعث ریزش آرای روحانی در انتخابات 96 خواهد بود

, برآورده نشدن انتظارات مردم از دولت، باعث ریزش آرای روحانی در انتخابات 96 خواهد بود,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه