اخبار داغ

اصلاح طلبان هم از روحانی نا امید شدند/ اعتراف عارف از حضور جهانگیری

اصلاح طلبان هم از روحانی نا امید شدند/ اعتراف عارف از حضور جهانگیری
اسحاق جهانگیری در حالی وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شد که بنظر می رسد ضربه گیر جریان اصلاح طلب باشد و یا نقش کاندیدای پوششی حسن روحانی را بازی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام بشرویه،  اسحاق جهانگیری در حالی وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شد که بنظر می رسد ضربه گیر جریان اصلاح طلب  باشد و یا نقش کاندیدای پوششی حسن روحانی  را بازی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام بشرویه,

 

,

حضور حسن روحانی به عنوان کاندیدای جریان به اصطلاح اعتدال ( دولت فعلی ) و قرار گرفتن اسحاق جهانگیری به توصیه ی اصلاح طلبان در کنار او حاکی از یک تردید شدید در اردوگاه اصلاح طلبان و دولت است .

,

 آنچه که از این آرایش میتوان فهمید ٬ این است که اگر اقبال با روحانی باشد و بتواند پاسخ های قابل قبولی در مناظرات احتمالی از عملکرد چهار ساله ی خود داشته باشد و از سویی طوری موضعش را اتخاذ کند که به قبای جریان اصلاح طلب برخورد نکند ٬ تکلیف جهانگیری ایفای نقش کاندیدای پوششی برای روحانی خواهد بود .

,

 

,

  اما اگر روحانی در مواردی که در بالا عرض شد نتوانست موفق ظاهر شود ٬ اصلاح طلبان عبور از روحانی را در میدان کلید خواهند زد و اسحاق جهانگیری در نقش رقیب برای روحانی حاضر خواهد شد تا هم بتواند خواسته های اصلاح طلبان را تا حدودی تأمین کند و هم بتواند از شکست سنگین احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات تا حدی بکاهد ٬ و یا حتی در خوش بینانه ترین حالت بتوانند جهانگیری را به پاستور بفرستند .

,

 

,

کارنامه ی بسیار ضعیف و عمل نکردن روحانی به وعده هایش ٬ اصلاح طلبان را با تردید جدی روبرو کرده است . تا جایی که اگر از خوف تحمیل هزینه های سنگین تر بر این جریان نمی بود ٬ حتی مانع ثبت نام مجدد روحانی میشدند .

,

 

,

آیا انتخابات ۹۶ آغازی بر شکاف جدی و فروپاشی وحدت قبیله ای اصلاح طلبان خواهد بود

,

عارف نیز به نوعی اعتراف کرده است،وی گفته است کاندیداتوری جهانگیری طبیعی است تا اگر به هر دلیلی لازم باشد کار را دنبال کند.

,

کاندیداهای شورای عالی در بستن لیست‌ها نقشی نخواهند داشت!!

,

مهدی نوروزیان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه