اخبار داغ

امیدوارم فصل را به خوبی به اتمام برسانیم؛

کمالوند: نباید گول شرایط بد نفت را بخوریم/ تمرکزم روی سه بازی آینده گسترش‌فولاد است

کمالوند: نباید گول شرایط بد نفت را بخوریم/ تمرکزم روی سه بازی آینده گسترش‌فولاد است
سرمربی تیم فوتبال گسترش‌ فولاد تبریز می‌گوید تصمیش برای ماندن یا رفتن از گسترش فولاد را به پایان فصل موکول کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درخصوص شکست تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: ما قبل از بازی با سپاهان دو بازی سنگین مقابل تراکتورسازی و استقلال داشتیم که متاسفانه خستگی این دو مسابقه در بازی با سپاهان تاثیر منفی روی بازیکنان گذاشت و نتوانستیم فوتبال همیشگی خود را ارائه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: همیشه بازی کردن در اصفهان سخت است اما اعتقاد دارم در دیدار با سپاهان با تمرکز بیشتر می‌توانستیم با امتیاز به تبریز برگردیم.

,

سرمربی تیم فوتبال گسترش‌ فولاد تبریز درباره دیدار پیش‌رو تیمش نیز گفت: نفت تهران تیم قابل احترامی است؛ این تیم مربی بزرگی را روی نیمکت خود می‌بیند و از بازیکنان باکیفیت و مجربی هم بهره می‌برد، لذا بازی سختی خواهیم داشت.

,

وی متذکر شد: نفت با اینکه مشکلات زیادی دارد و در این چند هفته نتایج خوبی کسب نکرده‌ است اما تیم منسجمی است و نباید گول شرایط بد این تیم را بخوریم. البته ما به خاطر اینکه در خانه بازی می‌کنیم باید به فکر هر سه امتیاز بازی باشیم تا بتوانیم به هدف‌مان نزدیک‌تر شویم.

,

کمالوند تأکید کرد: ما تا به این لحظه هم نتایج قابل قبولی گرفته‌ایم و به نظرم اگر در دو بازی از سه دیدار باقی مانده خود پیروز شویم، به رتبه ششمی که مدنظر باشگاه است، می‌رسیم.

,

سرمربی گسترش فولاد در خاتمه با بیان اینکه تصمیمش برای فصل آینده را به پایان لیگ‌ موکول کرده است، توضیح داد: فعلاً تمام تمرکزم روی سه بازی آینده گسترش فولاد است و فکر می‌کنم از الان صحبت کردن برای فصل بعد زود است. امیدوارم در پایان لیگ در رتبه‌ مدنظر قرار گرفته و فصل را به خوبی به اتمام برسانیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه