اخبار داغ

کارشناس ارشد مسائل بین الملل:

توان رزمی منافقین به توان بزمی و تبلیغاتی تبدیل شده است/ گروهک منافقین ناگزیر به همراهی با سیاست های خصمانه آمریکاست

توان رزمی منافقین به توان بزمی و تبلیغاتی تبدیل شده است/ گروهک منافقین ناگزیر به همراهی با سیاست های خصمانه آمریکاست
جعفر قنادباشی ، دیدار اخیر سناتور جمهوریخواه آمریکا با سرکرده منافقین را در ادامه سیاست های خصمانه این کشور و گروهک منافقین علیه نظام اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: حیات سیاسی و معیشتی منافقین در گرو تبعیت از سیاست های آمریکا و غرب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر قنادباشی در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار کرد: گروهک منافقین با انجام جنایتهای متعدد علیه مردم ایران هیچ جایگاهی در این کشور ندارد و هر روز بر نفرت ملت و نظام اسلامی ایران بر علیه این گروهک تروریستی افزوده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی تصریح کرد: ترورشخصیت های برجسته انقلاب اسلامی و همراهی با رژیم صدام در 8 سال جنگ تحمیلی و همچنین همکاری با سرویس های جاسوسی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی برای ایجاد ترور و فتنه در کشور باعث شده تا جایگاه نامطلوبی برای این گروهک تروریستی رقم بخورد.

,

قنادباشی با بیان اینکه منافقین ناگزیر به همراهی با سیاست های امریکا هستند، افزود: هر زمان که سیاست های خصمانه ایالات متحده بر علیه نظام اسلامی ایران تغییر می کند، گروهک منافقین برای ادامه حیات سیاسی و امرار معاش خود ناگزیر به همراهی با آن است و به همین جهت دیدارهای مختلفی در طول سال با سناتورها و نمایندگان کنگره برگزار می کنند.

,

کارشناس ارشد مسائل بین الملل تاکید کرد: گروهک منافقین در اوایل انقلاب اسلامی دارای توانمندی نظامی و اطلاعاتی بود که اکنون این توان به حداقل ممکن رسیده و دیگر قادر به رویارویی علیه ملت ایران نیست.

,

وی اذعان کرد: توان رزمی منافقین به توان بزمی تبدیل شده و در نشست های بین المللی که با مخالفان انقلاب اسلامی برگزار می کنند برای جذب بودجه و اعتبارات و ادامه حیات سیاسی و معیشتی خود اقدام به حرکات نمایشی و تبلیغاتی می کنند.

,

این تحلیلگر مسائل سیاسی به دیدار اخیر سناتور جمهوریخواه امریکا با سرکرده منافقین در آلبانی اشاره کرد و گفت: دیدار با مقامات امریکا و عوامل رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب در جلسات خصوصی و نشست های بین المللی بازی گروهک منافقین با قدرت های بزرگ برای امرار معاش است.

,

قناد باشی بیان داشت: امروز گروهک منافقین ورشکسته سیاسی است که هیچ امیدی به آینده نداشته و به دلیل ناتوانی در برابر نظام اسلامی ایران  با مطرح کردن  مبارزه دروغین از سیاست های خصمانه جبهه استکبار تبعیت می کند.

,

کارشناس ارشد مسائل بین المل خاطر نشان کرد: هیچ روزنه ای برای نجات گروهک منافقین وجود ندارد و آنها برای ادامه زندگی ذلیلانه خود به ناچار از باتلاقی به باتلاقی دیگر فرو می روند و نهایت آن نابودی است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه