اخبار داغ

امام جمعه بیرجند:

باید روحیه عشق و فرهنگ اهل بیت (ع) را احیا کنیم

باید روحیه عشق و فرهنگ اهل بیت (ع) را احیا کنیم
امام جمعه بیرجند گفت: باید روحیه عشق و فرهنگ اهل بیت (ع) را احیا کنیم چراکه اگر بهترین مکان ها را بسازیم اما فرهنگ اهل بیت را احیا نکنیم هیچ ارزشی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی امام جمعه بیرجند در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی اظهار کرد: گاهی اوقات ما از نعمت های دنیا برخوردار نمی شویم در حالی که قرآن می فرماید متاع این دنیا قلیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

وی افزود: ما مالکیت را با تمتع یکسان می دانیم درحالی که بسیاری هستند خیلی امکانات را دارند اما بهره ای از آن نمی برند باید هم از متاع دنیا و هم از متاع آخرت بهره بریم.

,

 

,

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: کسانی که عشق امام حسین (ع) را نمی شناسد لنگر هستند و این به این معنا است که نه خودشان رشد می کند و نه می گذارد دیگران رشد کنند.

,

, ,

رضایی با اشاره به اینکه باید روحیه اهل بیت و عشق و فرهنگ اهل بیت را احیا کنیم، گفت: اگر بهترین مکان ها را بسازیم اما فرهنگ اهل بیت را احیا نکنیم هیچ ارزشی ندارد.

,

 

,

وی گفت: این عالم حتی برای اهل بیت مرکز رشد است و ان شاء الله بتوانیم روح عزت را بسازیم.

,

, ,

 

,

امام جمعه بیرجند بیان کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ ابا عبدالله الحسین(ع) باید از فرصت گرد هم آمدن بانوان برای بافت فرش در راستای کمک به بازسازی عتبات عالیات استفاده شود.

, امام جمعه بیرجند بیان کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ ابا عبدالله الحسین(ع) باید از فرصت گرد هم آمدن بانوان برای بافت فرش در راستای کمک به بازسازی عتبات عالیات استفاده شود,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه